• Idontknowwhy

Orkar inte att vänta mer

Hej hej det är så här att jag hade ÄL mellan 16 -17 feb. Denna gången så myste vi extra. Gör några dagar sen då fick jag rikliga flytningar den känslan över att man tror att man har fått sin mens fast det är bara flytningar jag har BIM den 3 mars. Har även ont i tjejmagen samt lite bubblande känsla och lite känsla utav träningsvärk. Vad tror ni? Hoppas verkligen att de blir en bebbi denna gången.

Tacksam för svar

Mvh tjejen som tänker lite för mycket ????

• Svar på tråden Orkar inte att vänta mer
  • Jagerika
    Idontknowwhy skrev 2018-02-26 00:12:53 följande:

Hej hej det är så här att jag hade ÄL mellan 16 -17 feb. Denna gången så myste vi extra. Gör några dagar sen då fick jag rikliga flytningar den känslan över att man tror att man har fått sin mens fast det är bara flytningar jag har BIM den 3 mars. Har även ont i tjejmagen samt lite bubblande känsla och lite känsla utav träningsvärk. Vad tror ni? Hoppas verkligen att de blir en bebbi denna gången.

Tacksam för svar

Mvh tjejen som tänker lite för mycket ????

Hej! Jag försöker också skaffa barn, mitt första, och jag kan också bli sån även om det inte har blivit nått tyvärr! Just nu försöker vi inte tänka på mycket på det,har hört man kan liksom blockera allt om man tänker för mycket! Sist trodde jag verkligen det va nått för hade sån konstig känsla men det blev inget tyvärr! Så försök och hitta på saker så hjärnan tänker på nått annat så kommer det snart en bebis ska du se :)
  • Idontknowwhy

Hej tack för svaret. Jag tänker inte så mycket men mannen min gör de. Så de blir jobbigt för att höra honom försöker att lugna ner honom lite för jag vill inte att han ska bli besviken. Jag säger samma sak till honom. Och jag försöker att inte tänka på de så mycket för jag Har ju hört de med att allt blir blockerat. Ja all lycka till dig och hoppas att vi får plussa snart då?????

• PowerL

Hej!

Hade äl 17/2. Mös 14:e och 15:e. Sen kunde vi inte mer av olika omständigheter.

Är på äl+10 idag, bim 3/3. Negativt testa tidigt test imorse :(

Plussade äl+10 med dottern så klart hoppet sjönk idag :(

• Idontknowwhy

Power jag har exakt samma sak exakt samma dagar och vi myste dessa dagar med då. Hur sjukt är inte De?????

Men iaf jag har testat mig med neg blev de men går vänta o se till 3/3 har BIM då. Hoppas att vi får de plusset ?

• Trullis82

Hej där!

Jag försöker med mitt tredje.

Men påmig fungerar inte äl test, får aldrig några utslag på det så är myser vi för fullt varannan dag.

Det där med att inte tänka för mycket är både sant och inte. Det gör att man inte mår så bra när det inget händer men jag har själv aldrig märkt av att det påvärket mig.

För mig så är det här sista barnet så jag tänker massor gånger 10

Men jag har alltid haft det här problemet med äl test så varje gång vi velat ha barn har vi istället haft sex varannan dag och då kan ni ju tänka er hur mycket man tänker på en bebis......... 

Så ni kommer lyckas när kroppen är redo om det inte finns andra orsaker till att det inte lyckas...

Men ha sex varannan - var tredje dag så går det säkert snart....

Min gyn läkare sa att 1år är inte ovanligt...utan snarare mer vanligt

Men det är mycket som påverkar.... sömn,stress, mat, motion m.m.

Även graviditetstesten fungerar dåligt på mig.i tidigt skede... så jag ska på ett ul istället för att kontrollera om det är något på gång OM nu inte mensen kommer 4/3

Så kämpa på, plötsligt händer det

• Idontknowwhy

A så sant mycket kan påverka men jag har symptomer som ALDRIG ha innan mens och sen mina menssymtomer hat ju upphört. Jag brukar att ha väldig ont innan mens men nu har jag inte de och jag har BIM 3/3 men min ange brukar vara riktig svullen och blir alltid ta sig och de är jag inte. Jag mår illa konstant, yr, får halsbränna av allt jag äter i gen matlust extrem trött jag sov 16 timmar i streck

Och sen jag är inte sjuk eftersom jag har dålig immunförsvar så visas de alltid. Så vi får hoppas på ett + <3 plötsligt så händer de

• Trullis82

Som här då. Och fruktansvärd halsbränna så var nästan säker på ett plus

Men idag kom mensen så näää, inte denna gång heller

• Idontknowwhy

Så synd men nästa gång hoppas att de blir ngt plus för er<3 Jag väntar till helgen för jag ska mens imon så vi får se hur allt blir. Min mamma påpekade idag att jag är så trött och mår väldigt illa men fortfarande inga ömma bröst bara lite molvärk i magen. Annars får de bli till nästa månad .

• Idontknowwhy

[quote=78508261][quote-nick]PowerL skrev 2018-02-27 22:54:32 följande:[/quote-nick]

Hej!

Hade äl 17/2. Mös 14:e och 15:e. Sen kunde vi inte mer av olika omständigheter.

Är på äl+10 idag, bim 3/3. Negativt testa tidigt test imorse :(

Plussade äl+10 med dottern så klart hoppet sjönk idag :(

[/quote

Hur går de för dig PowerL?

• Jagerika

Nu har jag haft ÄL och är ÄL+3 idag så nu är det bara att se vad som händer :)

• nevermind
    Jagerika skrev 2018-03-06 05:37:16 följande:

Flera gånger ;)

Vuxna människor använder väl ordet "sex"?
  • 8airam8

Otäckt när barnen ser fram emot fredagsmyset.

The first glass of wine is all about the food, the second glass is about love and the third glass is about mayhem.
  • Jagerika
    nevermind skrev 2018-03-06 06:09:08 följande:

Vuxna människor använder väl ordet "sex"?

Har aldrig använt ordet *myste* så vad menar du?
  • Jagerika
    8airam8 skrev 2018-03-06 06:33:10 följande:

Otäckt när barnen ser fram emot fredagsmyset.

Barn? Vi är väl ändå vuxna människor som försöker bli gravida? Hänger inte med alls här
Svar på tråden Orkar inte att vänta mer