• Jagerika

Orkar inte att vänta mer

Idontknowwhy skrev 2018-02-26 00:12:53 följande:

Hej hej det är så här att jag hade ÄL mellan 16 -17 feb. Denna gången så myste vi extra. Gör några dagar sen då fick jag rikliga flytningar den känslan över att man tror att man har fått sin mens fast det är bara flytningar jag har BIM den 3 mars. Har även ont i tjejmagen samt lite bubblande känsla och lite känsla utav träningsvärk. Vad tror ni? Hoppas verkligen att de blir en bebbi denna gången.

Tacksam för svar

Mvh tjejen som tänker lite för mycket ????

Hej! Jag försöker också skaffa barn, mitt första, och jag kan också bli sån även om det inte har blivit nått tyvärr! Just nu försöker vi inte tänka på mycket på det,har hört man kan liksom blockera allt om man tänker för mycket! Sist trodde jag verkligen det va nått för hade sån konstig känsla men det blev inget tyvärr! Så försök och hitta på saker så hjärnan tänker på nått annat så kommer det snart en bebis ska du se :)
  • Jagerika

Nu har jag haft ÄL och är ÄL+3 idag så nu är det bara att se vad som händer :)

• Jagerika
    nevermind skrev 2018-03-06 06:09:08 följande:

Vuxna människor använder väl ordet "sex"?

Har aldrig använt ordet *myste* så vad menar du?
  • Jagerika
    8airam8 skrev 2018-03-06 06:33:10 följande:

Otäckt när barnen ser fram emot fredagsmyset.

Barn? Vi är väl ändå vuxna människor som försöker bli gravida? Hänger inte med alls här
Svar på tråden Orkar inte att vänta mer