Varför ska mannen ta första steget?
Du skriver att en tjej som är intresserad kommer att visa det. Vet du om att det finns tjejer som är för blyga, osäkra och blyga för att göra det?
Det har jag samma problem faktiskt. Finns en kille som brukar komma alltid med sin bror till den matäffären som jag jobbar i. Jag vet ju han är intresserad, hans bror också vet ju detta. Men han kommer och beställer samma sak varje gång. Han tittar och ler och sedan lämnar. Det blev nu nästan 8 veckor som de kommer och jag kunde inte ens fråga hans namn. Ge några tipsssss snälla:(
Citat:
"Jag har aldrig stött på någon kille.
Jag hade fundering en gång om jag skulle göra det, men nej det blev inte av.
Killarna vill göra det, så jag ska inte ta ifrån deras uppgift, dom får fortsätta med det."
En svarade henne: "Vaddå våran uppgift", vi lever inte på 1800-talet min vän så vad pratar du om? Vi vill inte alls göra det för det är inte roligt för en man att bli dissad så hade varit bättre för samtliga parter om ni gjorde detta oftare.
Tjejen igen: "Det hör till att killen börjar ragga. Så har det alltid varit. Skulle det vara roligare för oss att bli dissad menar du?
Även om jag skulle vilja så hade jag nog inte vågat. Jag har haft tanken någon gång, men det blev aldrig något. Så jag får vänta på att killarna gör det, även om jag inte brukar behöva vänta särskilt länge. Men visst var det oftare förut när man rörde sig mer ute i olika sammanhang."