• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Kirabebis

Plussade super svagt igår bim-3 (svårt att fota) & ville inte riktigt tro på det. Väntade 3 h med att kissa o fick sedan gravid på digitalt. Har svårt att smälta detta då vi inte försökt aktivt så länge slutade med piller i december 17.

• MaalinJ
    Kirabebis skrev 2018-04-07 11:41:16 följande:

Plussade super svagt igår bim-3 (svårt att fota) & ville inte riktigt tro på det. Väntade 3 h med att kissa o fick sedan gravid på digitalt. Har svårt att smälta detta då vi inte försökt aktivt så länge slutade med piller i december 17.

Stort grattis till er!!
  • Sally8585

Bim+4 idag. Negativt test. Blir inte klok! Känner mig super super gravid :( Har alltid pussat lite innan eller strax efter mens så att jag skulle plussa senare än bim+4 känns inte riktigt rätt heller... suck. Sorry om jag klagar. Behövde få ur mig min frustration :) Hur går det för er andra? <3

• Lunalove
    norrland91 skrev 2018-04-07 14:16:28 följande:

Var tvungen ta nytt test och få svart på vitt!! Fattar ändå ingenting :D

Grattis :D
    Ni vet när man är sådär rastlös i kroppen och ingenting hjälper? Japp, dagligen!
  • Frallanz
    Lindsey77 skrev 2018-04-07 08:25:17 följande:

Vaknar upp utan molvärk idag, gravtesten fortfarande supersvaga. Det kan inte gå bra det här. :(

Förstår din tanke... jag fick som sagt också supesvaga vid bim denna gång, började blöda som mens men med en hemskt värk och lite slem dagen efter bim, så trodde/tror det var missfall. Testade efter en, två och även tre veckor igen men testet visade starkare efter 3 veckor, men ändå inte starkt, men synligt. Vilket för mig är helt vansinne, för i min värld så ska ett plus va starkt på bim-dagen, men nu vet jag ju att många inte ens fått plus förrän 2-3 veckor efter bim och finns dem som alltid haft svaga, men förstr att du är orolig för jag känner att nåt är fel eftersom jag enligt sista mensen ska vara i vecka 9 nu om det inte är som bm sa att jag kansle fått en ny graviditet men ändå. Jag delar din oro, men försök att inte testa för ofta (säger en som gjort av med säkert 20 tester dessa 6 veckor! Haha) men jag ville bara säga att jag vet hur det känns att då svaga tester för jag är i samma sits :(
  • Lindsey77
    Frallanz skrev 2018-04-07 14:42:48 följande:

Förstår din tanke... jag fick som sagt också supesvaga vid bim denna gång, började blöda som mens men med en hemskt värk och lite slem dagen efter bim, så trodde/tror det var missfall. Testade efter en, två och även tre veckor igen men testet visade starkare efter 3 veckor, men ändå inte starkt, men synligt. Vilket för mig är helt vansinne, för i min värld så ska ett plus va starkt på bim-dagen, men nu vet jag ju att många inte ens fått plus förrän 2-3 veckor efter bim och finns dem som alltid haft svaga, men förstr att du är orolig för jag känner att nåt är fel eftersom jag enligt sista mensen ska vara i vecka 9 nu om det inte är som bm sa att jag kansle fått en ny graviditet men ändå. Jag delar din oro, men försök att inte testa för ofta (säger en som gjort av med säkert 20 tester dessa 6 veckor! Haha) men jag ville bara säga att jag vet hur det känns att då svaga tester för jag är i samma sits :(

Tack för ditt svar. I min värld känns det som om jag redan fått missfall, och ju längre tid det tar nu före jag börjar blöda desto värre. Jag hoppas att jag också blir undantaget... på alla mina andra barn har det varit starkare plus för varje dag, och de två senaste graviditeterna som inte slutat bra har plussen varit svaga vid BIM. Jag kan helt enkelt inte låta bli att testa varje morgon nu...
  • Frallanz
    Lindsey77 skrev 2018-04-07 15:20:04 följande:

Tack för ditt svar. I min värld känns det som om jag redan fått missfall, och ju längre tid det tar nu före jag börjar blöda desto värre. Jag hoppas att jag också blir undantaget... på alla mina andra barn har det varit starkare plus för varje dag, och de två senaste graviditeterna som inte slutat bra har plussen varit svaga vid BIM. Jag kan helt enkelt inte låta bli att testa varje morgon nu...

Förstår dig :/ jag hade gärna velat testa hela tiden också, men min sambo och bm har sagt ifrån så får testa först om 1-2 veckoe, men nu har jag vul inbokat på onsdag kl 09 så får svar på tal då om det är nåt därinne och varför jag aldrig plussat ett riktigt starkt streck än. Håller tummarna för dig <3
Svar på tråden BIM april 2018