Lindsey77 skrev 2018-04-07 08:25:17 följande:
Vaknar upp utan molvärk idag, gravtesten fortfarande supersvaga. Det kan inte gå bra det här. :(
Förstår din tanke... jag fick som sagt också supesvaga vid bim denna gång, började blöda som mens men med en hemskt värk och lite slem dagen efter bim, så trodde/tror det var missfall. Testade efter en, två och även tre veckor igen men testet visade starkare efter 3 veckor, men ändå inte starkt, men synligt. Vilket för mig är helt vansinne, för i min värld så ska ett plus va starkt på bim-dagen, men nu vet jag ju att många inte ens fått plus förrän 2-3 veckor efter bim och finns dem som alltid haft svaga, men förstr att du är orolig för jag känner att nåt är fel eftersom jag enligt sista mensen ska vara i vecka 9 nu om det inte är som bm sa att jag kansle fått en ny graviditet men ändå. Jag delar din oro, men försök att inte testa för ofta (säger en som gjort av med säkert 20 tester dessa 6 veckor! Haha) men jag ville bara säga att jag vet hur det känns att då svaga tester för jag är i samma sits :(