• Anonym (NN)

Du kvinna som är gift eller inne i ett långt förhållande

Se rubriken.

Hur ställer du dig inför situationen när det dyker upp en liten fling, t.ex. på firmafesten eller krogen, och någon försöker förföra dig? Om du inte säger nej kommer det att mynna ut i lite smek och hångel. Ingen ser eller kommer att få reda på något. Kanske finns lite alkohol med i bilden.

Är du notorisk trogen och tackar nej eller faller du för frestelsen? Ponera även att personen som förför dig är gift eller i ett förhållande, dvs någon du vet inte kommer att kontakta dig efteråt. Efteråt fortsätter du leva ditt liv som vanligt.

Hur hade du gjort, tror du? Det skulle vara intressant att höra hur ni tänker och resonerar.

• Svar på tråden Du kvinna som är gift eller inne i ett långt förhållande
  • Anonym (tillfället i akt)

Hade flirtat lite för spänningens skull .På sin höjd kyssts eller tafsat lite men absolut inte mer. Lite spänning har ju ingen dött av;)

• Anonym (I)

Jag säger nej.

Jag kan titta och jobba upp aptiten borta men äter gör jag hemma.

• Anonym (Trogen)
    Anonym (NN) skrev 2018-02-27 23:33:34 följande:

Se rubriken.

Hur ställer du dig inför situationen när det dyker upp en liten fling, t.ex. på firmafesten eller krogen, och någon försöker förföra dig? Om du inte säger nej kommer det att mynna ut i lite smek och hångel. Ingen ser eller kommer att få reda på något. Kanske finns lite alkohol med i bilden.

Är du notorisk trogen och tackar nej eller faller du för frestelsen? Ponera även att personen som förför dig är gift eller i ett förhållande, dvs någon du vet inte kommer att kontakta dig efteråt. Efteråt fortsätter du leva ditt liv som vanligt.

Hur hade du gjort, tror du? Det skulle vara intressant att höra hur ni tänker och resonerar.

Jag hatar män som är i förhållanden och otrogna.
    SÅ avtändande!
    Jag hatar också män som inte fattar när man säger jag har redan någon eller män som en jobbkompis tex som vet om att man har någon men ändå flörtar. Avtändande!

Jag säger NEJ och gör inget oavsett vem som ser.

Hade jag däremot varit ensam och varit intresserad eller inte haft engångssex på länge så visst.
  • Anonym (Aldrig i livet)

När jag var 21 med nåt av mina ex: Hade varit otrogen.

Idag, över 30 och gift med min själsfrände: Inte en chans i helvetet!

Jag låter det aldrig gå så långt! Om någon börjar visa intresse för mig blir jag obekväm och slutar vara så trevlig och öppen, undviker den personen.

Det händer ibland. Jag har ju inget intresse av att vara otrogen!

Jag älskar min man djupt på alla sätt, är attraherad av honom fysiskt, mentalt och känslomässigt. Han är min bästa vän. Får jättemycket närhet av honom och han är öppen för allt när det gäller sex, inte på nåt sätt hämmad eller begränsande.

• AndreaBD

Jag skulle inte vara intresserad. På sin höjd kan man flirta lite, men inte mer, det frestar mig inte.

• Anonym (S)

Flirta lite gör jag nog hela tiden, men menar inget. Min kille vet att det är sån jag är, men han är inte svartsjuk av sig. Hade aldrig tafsat på eller kysst någon annan. Det handlar inte om att jag är rädd för att bli påkommen. Så gör man bara inte.

• Deceree1

Det låter som om du ber om tillåtelse att få göra det där du skriver om. Det är inte ok enligt mig iaf.

• Plattfoten

Skulle inte vara intresserad av att göra något. Det tar emot. Dels är upptagna män som flörtar med andra oerhört avtändande enligt mig, sen tar det emot rent fysiskt, och jag skulle heller inte vilja ta med mig till min nuvarande relation med tanken att jag gjort något sådant.

Men om kollegan var singel, jag var i en dålig relation som jag ville lämna och jag trodde kollegan ville något mer långvarigt, då kanske jag inte varit helt avvisande.

• Anonym (Nope)

Nej pga av min egen moral.

• Anonym (jodå)
    Anonym (tillfället i akt) skrev 2018-02-27 23:36:28 följande:

Hade flirtat lite för spänningens skull .På sin höjd kyssts eller tafsat lite men absolut inte mer. Lite spänning har ju ingen dött av;)

De som sviker andra har säkert aldrig dött av sina handlingar. Men det finns gott om exempel på folk som dött pga att andra svikit dem. 
Svar på tråden Du kvinna som är gift eller inne i ett långt förhållande