• Anonym (Kaffedraken)

    Min man vill inte ha sex

    Jag har lagt det här även i kategorin ?sex och sånt? innan jag hittade denna kategorin.

    Det blev ett långt inlägg men jag hoppas ni orkar läsa igenom för jag behöver alla tips jag kan få.

    Jag och min man har varit ihop i drygt 9 år. Vi träffades när jag var 23 och han var 40 och han är mitt livs stora kärlek.

    I början hade vi, som många nykära par, sex flera gånger per dag. Detta gick sedan ner till en gång/dag, ibland varannan dag. Helt normalt. Men när jag blev gravid för 6 år sen minskade sexet dramatiskt, helt på hans initiativ. Då hade vi sex max 1 gång/vecka. Efter förlossningen fick jag förlossningsdepression och sexet låg på is helt i 2-3 månader. Efter det har vi aldrig kommit igång ordentligt igen. Jag är kåt och vill men han vill ?aldrig?. Känns som att jag försökt allt. I början försökte jag göra närmanden, smeka honom lite när vi låg i sängen m.m. men jag blev alltid avvisad. Han var antingen för trött, stressad eller så skrattade han bara och sa ?men älskling...? och tog bort min hand. Efter flera månader av att ständigt bli avvisad bröt jag ihop, grät, bönade och bad. Fullständigt avtändande och fel, jag vet. Vi har pratat om det otaliga gånger och svaret blir alltid ?jag vet inte varför? Jag har försökt få veta om jag kan göra något annorlunda men får alltid höra ?Du gör inget fel, allt är bra. Jag ska försöka bättra mig? Kvällen efter att vi pratat har vi alltid sex men sen är allt tillbaka till det vanliga.

    Jag har även försökt med att inte ta något initiativ alls, sagt att när du är sugen får du ta ett initiativ, fram till dess ska jag inte tjata. Men jag har dålig karaktär och efter 4 månader gav jag upp och tog initiativet i alla fall. Då hade vi sex, pratade efteråt och sa att nu skulle det bli ändring och vi skulle hitta tillbaka. Hade sex igen 2 dagar senare och sen var det tillbaks till avvisanden igen.

    Nu har vi sex max 1 gång/månad. Varje gång jag försöker är det ?jag är kåt men jag är så trött. Vi kanske kan ha sex imorgon istället?? Och imorgon är det samma sak.

    När vi väl har sex är det bra enligt mig (och enligt vad han säger, om det nu stämmer) Han kommer ganska snabbt men tyvärr tar det tid för mig trots att jag är jättekåt. Han får oftast smeka eller slicka i 20 minuter och blir såklart trött i armen och tungan. Det blir en stress för mig också och jag ligger och tänker ?nu måste jag komma, kom nu då..?

    Jag funderar nu på om en lösning kan vara att jag pratar med honom om att jag bara smeker/suger honom till orgasm. Jag tänder ju sjukt mycket på att få ta på och smeka honom och skulle bli jättekåt av det och han skulle slippa känna pressen och stressen av att han måste få mig att komma och att det ska ta lång tid innan han kan sova eller vad han nu vill göra efteråt. Kanske kan det också öka hans lust och kåthet med bara njutning och ingen press.

    Tror ni det är en lösning att ta upp med honom eller har ni några andra tips? Jag börjar bli smått desperat att få igång förhållandet. Jag har levt med ett i princip obefintligt sexliv sedan jag var 26 år och vill inte ha det så resten av mitt liv.

  • Svar på tråden Min man vill inte ha sex
  • Anonym (Kaffedraken)

    Sex är ingen j-a rättighet vill partnern inte aå vill hen inte.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är helt sant.

    Men eftersom han var kåt hela tiden de första åren så vet jag ju att han inte har såhär låg sexlust i grunden och tänker att jag kanske kan hitta ett sätt att få honom att hitta tillbaka till sin lust. Det är inte så att jag våldtar honom när han säger nej eller avvisar mig, men jag saknar honom och att ha sex tillsammans.

    Men tänker du att jag ska sluta försöka? Att hans lust inte får att få igång igen?

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (SayWhat) skrev 2018-02-28 21:03:01 följande:

    Sex är ingen j-a rättighet vill partnern inte aå vill hen inte.


    Åh varför måste man vara så jävla OTREVLIG???? Respekt för helvete! Tjejen ber om ett ödmjukt råd, och detta är ett diskussionsforum..
  • Anonym (Kaffedraken)

    Är nog bara att sätta sig ner och fråga vad man kan göra för att hitta Lusten igen. ta en kryssning eller weekend med lite nya underkläder. Men det brukar minska med tiden inget konstigt även om man har lust har man 99 problem som ligger och skvalpar runt i huvudet. Lycka till :)

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (SUCK) skrev 2018-02-28 21:31:28 följande:

    Åh varför måste man vara så jävla OTREVLIG???? Respekt för helvete! Tjejen ber om ett ödmjukt råd, och detta är ett diskussionsforum..


    Kan bara gissa att svaret som SayWhat gav blivit ett relativt vanligt standard svar i trådar där män beklagar sig över att de inte hittar nån att få närhet och sex med.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Stengreven skrev 2018-02-28 21:43:06 följande:

    Är nog bara att sätta sig ner och fråga vad man kan göra för att hitta Lusten igen. ta en kryssning eller weekend med lite nya underkläder. Men det brukar minska med tiden inget konstigt även om man har lust har man 99 problem som ligger och skvalpar runt i huvudet. Lycka till :)


    Tack för svaret! Jag har frågat många gånger men han säger att inget är fel. Jag vet inte om han faktiskt skulle säga om det var något heller.

    Vi åker på små dygnskryssningar då och då. 2 gånger om året kanske. Dock blir det sällan sex då eftersom han brukar dricka mycket och då vill sova när vi väl är i hytten. Men vi får ju vuxentid tillsammans i alla fall.

    Visst är det så att man har så mycket annat runt sig. Jag blir ju dock kåt ändå och han också tidigare men det kanske är så att vardagen påverkar honom mer nu än då.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (SUCK) skrev 2018-02-28 21:31:28 följande:

    Åh varför måste man vara så jävla OTREVLIG???? Respekt för helvete! Tjejen ber om ett ödmjukt råd, och detta är ett diskussionsforum..


    Svaga människor mår bra av sanningen..
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Icke troende) skrev 2018-03-01 04:40:28 följande:

    Förmodligen är han inte kåt på dej..Är du fet?...Sköter du hygien?

    Tjocka och eller äckliga blir man inte kåt på...De får ägna dig åt självtröstande onani....


    3 inlägg på några minuter, bara för att trolla och så fegar du ur och skriver anonymt.

    Nåja, jag antar att du har ett ännu sämre sexliv än mig eftersom du går igång så på det.

    Det kan ju säkert vara så att han inte blir kåt på mig längre. Det är väl ganska uppenbart att han inte är. Jag skrev ju här för att jag vill kunna ändra på det och få honom kåt igen.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Min första tanke är att han är gammal vid det här laget, typ 50?

    Ni skulle ju kunna gå i terapi om det hjälper?

Svar på tråden Min man vill inte ha sex