• Hejida1989

Är det ett svagt plus på bm+1? Bild

Plussade jäääättesvagt i fredags (6 dagar sen), sen har det blivit lite starkare plus efter det men det blev typ starkare efter 2 dagar men nu är det lixom lika svagt hela tiden, blir inte starkare? Vad tror ni

• Svar på tråden Är det ett svagt plus på bm+1? Bild
  • Elderberry

Jämfört med vad vissa lägger upp här så ser det där ut som ett tydligt plus :)

• Hejida1989

Jo men blir nojig när många menar att svaga plus inte är bra.. tänkte att på bim+1 borde det väl vara starkare

• Krusbärskompott
    Hejida1989 skrev 2018-03-01 09:09:57 följande:

Jo men blir nojig när många menar att svaga plus inte är bra.. tänkte att på bim+1 borde det väl vara starkare

Mitt såg ut ganska precis sådär på BIM +1. Har BF nu till helgen och en vild sak i magen

Grattis!
  • Hejida1989

Okej då blev jag lite lugnare :) testade du något mera? Funderar på att sluta testa mer nu när det är ett plus

• Johannana

Jag fick också svagt första gången jag testade (Bim -5), väntade till Bim och tog Clearblue med veckoindikator, visade 2-3 veckor :) Sedan var jag nöjd med det. Är nu i v 13 och fick se det pigga lilla knytet igår som mår hur bra som helst.

Så testa inte för mycket tycker jag, man blir bara stressad. Det där är ett plus. Grattis! :)

• Krusbärskompott
    Hejida1989 skrev 2018-03-01 09:36:11 följande:

Okej då blev jag lite lugnare :) testade du något mera? Funderar på att sluta testa mer nu när det är ett plus

Det är nog klokt. Själv kunde jag inte hålla mig men väntade en dryg vecka.
  • Hejida1989

Tog veckoindikator i söndags och då stod det 1-2 veckor, sen gjorde jag tusen teststickor igår å dom var rätt svaga sen gjorde jag ett digitalt från cb å fick plus! mrn när det är svaga streck blir man ju nojig att de är något annat på g men håller tummarna!!!

Svar på tråden Är det ett svagt plus på bm+1? Bild