Vuxen bonusdotter
Kan väl förtydliga att det inte var min privata garderob, utan ett gemensamt familjeitrymme. Men tyckte ändå inte att det var hennes sak att organisera om där.
Kan väl förtydliga att det inte var min privata garderob, utan ett gemensamt familjeitrymme. Men tyckte ändå inte att det var hennes sak att organisera om där.
Vi har både byggt ut, byggt om och renoverat och jag är delägare i huset och vi betalar båda på lån och fasta avgifter......så jag skulle inte kalla mig någon "golddigger" (var nu den kommentaten kom ifrån???) I stort sett alla möbler är nyinskaffade tillsammans, så jag känner att detta är vårt gemensamma hem. Jag hade inte velat flytta in här om min sambo bott med en annan kärlekspartner här, men såg inte det som något problem .........iaf inte då......eftersom han bott själv med son dotter.
Jag upplever att hon fortfarande/återigen har obearbetade känslor med att acceptera att pappa har annat/andra än henne i sitt liv nu......och då är det nog något HON behöver bearbeta. Jag kan inte stå som måltavla för hennes mående.