• Anonym (Kevin)

Min fru frågar om jag ”behöver sex?”

Vet inte var jag ska ta vägen, vill bara skrika och slå sönder nånting!

Är så trött nu och har fått väldigt dålig självkänsla. Min fru tänder inte på mig längre och jag har slutat att försöka få min fru upphetsad för säger att hon ?har svårt med det sexuella?

När vi var nykära så tände hon på mig men nu skyller hon hela tiden på sitt mående, att hon har ångest. Och hon har ALLTID ångest när vi gått och lagt oss i sängen.

Nån gång då och då frågar hon om jag ?behöver sex??

Blir så arg när hon frågar mig den frågan så jag måste gå ut och lugna ner mig, jag känner mig som nått jäkla freak som när hon frågar så. Hon märker på mig när jag är sexuellt frustrerad för jag har svårt att sova och ligger och vrider och vänder på mig.

Jag har sex med henne men efteråt så mår jag inget bra för det känns som jag förgripit mig på henne. Vi får spotta båda två för att det ens ska gå och ha sex.

Jag går och funderar ofta på hur jag ska få henne kåt. Det har gått så långt att jag funderar på om jag kan hälla något i hennes mat eller dricka för att hon ska bli kåt eller låta mig ligga med henne.

Jag drömmer sjuka drömmar om henne där hon är så blöt så att det plaskar i hela sängen, jag drömmer om att jag knyter fast henne och har utnyttjar henne sexuellt. Nu har det gått så långt att så fort jag ser ett rep på jobbet eller i en affär så känner jag på det om det är mjukt och skönt mot huden.

Jag har aldrig tänt på bondage tidigare i mitt liv och jag är över 40 bast. Jag känner mig sjuk i huvudet, äcklig och pervers.

Jag tränar och ser okej ut 184 lång och 86 kilo tung med en ganska atletisk kropp men känner mig bara ful och äcklig.

Häromdagen så duschade vi tillsammans och jag fick lite ståfräs och min fru säger då att den ser skrämmande ut, och nu tycker jag bara den ser äcklig och skrämmande ut.

Jag längtar sååå efter en kvinna som är kåt på mig och blir blöt av kåthet.

Jag saknar inte bara sex utan ALLT som har med beröring att göra, jag vill ligga och kramas och mysa.

Jag blir snart helt jäkla knäpp i hela huvudet, jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Någon som har tips på vad jag ska göra??

• Svar på tråden Min fru frågar om jag ”behöver sex?”
  • Anonym (K)

Rätt avtändande om mannen är så på och inte respekterar ens mående.

• Meriall

Oj det låter jättejobbigt. Jag tycker du ska sluta ha sex med din fru för det låter som att det bryter ner din sexualitet. Antingen tänder hon inte på dig av någon anledning eller så har hon sexuella problem men det är inte pga dig utan det problemet sitter i henne. Försök se din sexualitet som hälsosam och skild från hennes. Ni kanske kan gå till sexolog tillsammans? Det är inte värt att du bryter ner dig själv, så om hennes lust kommer tillbaka så är din och din syn på dig själv förstörd. Se det som att hon är påverkad av en sjukdom eller liknande som gör att hon inte kan/vill ha sex just nu.

Hur är hon med annan fysisk närhet med dig tex kramar, kyssar, massage på axlarna, sitta nära i soffan?

Är hon emotionellt tillgänglig, dvs säger hon att hon saknat dig, frågar hon hur du mår och hur din dag varit, berättar hon om saker som tynger henne i vardagen som inte är kopplat till dig?

• Anonym (H)

Jag tror du behöver börja med att inse att du inte kan ändra på henne (försöka få henne kåt etc). Sedan får du fundera på vad som är viktigt för dig i ett förhållande och om det förhållandet du har uppfyller det som är viktigast för dig eller inte. Så som du beskriver det låter det dock som att ert förhållande är väldigt destruktivt för varandra så som det är nu.

• Damaskus
    Anonym (Kevin) skrev 2018-03-02 12:03:21 följande:

Prata med henne? Det är din fru!

Om du håller inne med det och spelar martyr har ni ett kassettband förhållande. Ni måste ju kunna prata om vad ni känner!?
  • Linux1003
    Meriall skrev 2018-03-02 12:09:11 följande:

Oj det låter jättejobbigt. Jag tycker du ska sluta ha sex med din fru för det låter som att det bryter ner din sexualitet. Antingen tänder hon inte på dig av någon anledning eller så har hon sexuella problem men det är inte pga dig utan det problemet sitter i henne. Försök se din sexualitet som hälsosam och skild från hennes. Ni kanske kan gå till sexolog tillsammans? Det är inte värt att du bryter ner dig själv, så om hennes lust kommer tillbaka så är din och din syn på dig själv förstörd. Se det som att hon är påverkad av en sjukdom eller liknande som gör att hon inte kan/vill ha sex just nu.

Hur är hon med annan fysisk närhet med dig tex kramar, kyssar, massage på axlarna, sitta nära i soffan?

Är hon emotionellt tillgänglig, dvs säger hon att hon saknat dig, frågar hon hur du mår och hur din dag varit, berättar hon om saker som tynger henne i vardagen som inte är kopplat till dig?

Klokt inlägg. Har du försökt att beskriva hur du känner när det gäller situationen eller har ni svårt att kommunicera öppet om det?
  • Damaskus

Om du håller inne med det och spelar martyr har ni ett kassettband förhållande. Ni måste ju kunna prata om vad ni känner!?
    Damaskus skrev 2018-03-02 12:12:36 följande:

Kassettband ska givetvis vara kasst.
  • Tecum

Sluta genast att skämmas för din lust eller din kropp! Det är helt naturligt att man vill ha sex med sin partner, den som är onaturlig är din fru.

Jag utgår från att ni pratat om problemet och att det inte fått er närmare en lösning. Du är klar över grundproblemet, hon är inte attraherad av dig sexuellt. Vill hon ha övrig närhet, smekningar, gos osv eller drar hon sig undan där också? Då är jag tveksam till om det finns något att bygga på, bäst för er bägge är separation.

Du mår dåligt när hon ställer upp för din skull, det förstår jag inte. Där måste du tänka om, hon gör ju något för dig av omtänksamhet. Bara för att hon inte får orgasmer på löpande band som i porrfilmer betyder det inte att hon lider av det. Hon får ju närhet och värme. Att ha sex för den andres skull kan vara en inkörsport till en omstart, det är något som sexologer rekommenderar för att paret inte ska vänja sig  av med sex totalt.

• Anonym (K)
    Tecum skrev 2018-03-02 12:33:17 följande:

Sluta genast att skämmas för din lust eller din kropp! Det är helt naturligt att man vill ha sex med sin partner, den som är onaturlig är din fru.

Jag utgår från att ni pratat om problemet och att det inte fått er närmare en lösning. Du är klar över grundproblemet, hon är inte attraherad av dig sexuellt. Vill hon ha övrig närhet, smekningar, gos osv eller drar hon sig undan där också? Då är jag tveksam till om det finns något att bygga på, bäst för er bägge är separation.

Du mår dåligt när hon ställer upp för din skull, det förstår jag inte. Där måste du tänka om, hon gör ju något för dig av omtänksamhet. Bara för att hon inte får orgasmer på löpande band som i porrfilmer betyder det inte att hon lider av det. Hon får ju närhet och värme. Att ha sex för den andres skull kan vara en inkörsport till en omstart, det är något som sexologer rekommenderar för att paret inte ska vänja sig  av med sex totalt.

Självklart skrivet av en äldre man. Gäsp.
  • Frontline
    Skilja dig och hitta nån annan.
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Kevin)
    Meriall skrev 2018-03-02 12:09:11 följande:

Ja, jag har funderat på att sluta ha sex med henne. Jag tror det bara blir värre om vi fortsätter, jag mår dåligt för jag känner att jag förgriper mig på henne och hon mår säkert minst lika dåligt för jag kan tänka mig att hon känner sig sexuellt utnyttjad om inte ännu värre våldtagen.

Vi har väldigt lite närhet och beröring. Det händer att vi kramas men hon är inte mycket för beröring. Jag har erbjudit mig flertalet gånger att ge henne massage för hon har ont i nacken men hon vill inte. Och jag tror hon kommer med dåliga utsäkterer som ?jag blir pigg då? om jag frågar henne när vi lagt oss och frågar jag om jag får massera hennes nacke på dagen så säger hon att hon blir trött. Så det känns som att hon inte säger sanningen.

Hon säger att hon älskar mig ibland, både på sms och IRL. Men det tog tid innan hon sa det, hon började med att säga det på engelska bara och redan där började jag ana att något var fel. Men hon säger aldrig att hon saknar mig. Det är bara jag som säger.

Hon har berättat för mig om sexupplevelser hon varit med om tidigare. Att hon var otrogen mot sin förra man och när hon hade sex med 2 killar samtidigt.

Tack för ditt fina svar och att du tog dig tid att läsa om mina beskymmer. Tack!
Svar på tråden Min fru frågar om jag ”behöver sex?”