Bedside crib - tips tack!
Vi har också kört en Ikea Gulliver i högt läge med ena sidan borta. Sambon satte fast den i vår sång med två mindre spännband typ (i brädorna under resårmadrassen). Hade säkert funkat med tvingar också.
Vi har också kört en Ikea Gulliver i högt läge med ena sidan borta. Sambon satte fast den i vår sång med två mindre spännband typ (i brädorna under resårmadrassen). Hade säkert funkat med tvingar också.
Vi har en kontinentalsäng och de är egentligen inte kompatibla med Chiccon då Chiccon inte ska fästas i madrass/oavsett tjocklek. Men jag var lite innovativ och bara drog remmarna under sängen, upp över och runt om stommen och tillbaka till sängen. Chiccon sitter som sten kan jag säga. :)
Runt hela nedesta madrassen som är fast i stommen så i stommen, inte benen. Slängde remmarna under sängen och tog emot på andra sidan, sen la jag remmarna under mittenmadrassen och drog de tillbaka till sängens sida. Då är sängen liksom säkrad i hela basen på kontinentalsängen (omfamnar hela stommen) som är stenhård och står där den står på golvet. Kan inte förklara bättre haha :( Vi har dock en 140 säng, därför räckte den nog runt. Lär inte räcka runt en 180 säng..
Det beror väl på hur långa remmarna är! Får testa och se
Lycka till!! :D
Vi har en Moweo bedside crib, det jag gillade med den ör att den är höj och sänkbar så jag kan ha den i exakt höjd med vår säng så blir som en förlängning av våran säng. Min son somnar oftast på min arm så då kan jag ändå ha honom i sin säng och ligga precis bredvid honom ändå, och bara rulla av honom från armen när han somnat och han tar inte upp plats hos oss men jag har honom alldeles intill ändå