Letrozol
Ni som tagit blodprov för att se om ni haft ägglossning. Vad fick ni för siffra? Jag pratade ju tyvärr inte me min Gun då hon lämnade svar på telefonsvar
Hon sa 30
År inte det lite??
Ni som tagit blodprov för att se om ni haft ägglossning. Vad fick ni för siffra? Jag pratade ju tyvärr inte me min Gun då hon lämnade svar på telefonsvar
Hon sa 30
År inte det lite??
7 dar till bim & inga gravkänningar :( trist
Är de nån av er som får väldigt ömma bröstvårtor efter ni börja med letrozol? Efter äl alltså..
Mina har varit det sen äl o håller i sig (över en vecka kvar till bim)
Jag brukar ?bara? få ömma bröst annars..
Mensen kom idag :( enligt min app 4 dar förtidigt men om man räknar på när jag troligtvis hade äl, så är det på pricken 14 dar efter.. då får man väl testa en ny kur letrozol på söndag!
Vet ni vad det e för skillnad om man tar dag 3 eller dag 5 ?
Jag blev ordinerad dag 3
Men å andra sidan....... vad kan hända egentligen om jag tar två tabletter??
Kan väl ändå bara bli så att det blir för många ägg. Jag blir väl inte dålig?
Har inte känt något från första kuren
Alltså, han pratade om att dubbla. Men med dubbla menade visst på olika vis. En annan tjej körde bara dubbelt dom två första dagarna.
Jag fick ju ändå två ägg men det släppte aldrig något. Så äggen fanns men inget släpp.
Utan dom skrumpnade bort.
Så vet liksom inte hur jag ska göra.
Om jag ska köra dubbla piller 5 dagar. El dubbelt 2 dagar o resterande 3 dagar en tablett
El som innan en tablett i fem dagar
Blir så ledsen när han sagt att vi ska höras o han sedan inte hör av sig.
Jag har skickat massor o frågar vad vi gör om mensen kommer nu.
Jäkla skit
Man kan aldrig lita på att läkare ska höra av sig utan man måste ligga på själv har jag lärt mig genom åren.
Har ni pratat om Ovitrelle? Det ska ju hjälpa äggen att lossna.
Fick mens idag så dubbel dos Letrozol funkade inte denna gången, trots att jag hade ägglossning. Är så ledsen och besviken. Varför kan det inte bara ta sig när man väl får ägglossning... hur länge ska man orkar dessa behandlingar och den besvikelse de medför? :(
Hej jag hänger gärna med här, jag o min sambo har försökt lite fram o tillbaka nu under två år, för vi tar det som det kommer men nu har vi äntligen bestämt att försöka på riktigt för det har inte tagit sig nu senaste tiden, jag har gjort spolning mm o på vul visade sig att jag har ägglossning men väldigt sent i cykeln. Nu har jag fått letrezol började min dos i mars och idag var jag på vul o gyn kunde se att jag hade egt moget ägg så ikväll ska jag ta ovitrelle hoppas verkligen att det går hela vägen.
Välkommen hit. :)
Vad spännande. Håller tummarna att det ska räcka för er. Uppdatera gärna hur det går.
Jag har BIM på fredag, alltså om 2 dagar och jag tog ett gravtest idag. Köpte sådana där "testa tidigt" stickor men det var såklart negativt :/
Förhoppningarna sjunker nu och jag börjar tro att det inte kommer bli något plus denna månaden :( Eftersom stickorna är extra känsliga så borde det väl gett ett plus nu om jag var gravid?? Ska iallafall vänta tills fredag och ta ett nytt test då igen!
Det konstiga är att det känns som det är något annorlunda som sker i min kropp. Jag har fått större och fylligare bröst samt ömma bröst, och det har jag aldrig haft någonsin innan mens plus att jag har haft ovanligt mycket flytningar samt lite molvärk. Men men... kroppen kanske bara har gett mig nya symptom på att mensen ska komma..
Hej jag tänkte fråga er, jag tog o ovitrelle förra onsdags, när tycker ni att jag kan börja testa?

Nu kom mensen precis usch så ledsen man e tappar hoppet förstår inte vrf man bara inte kan bli gravid allt ser liksom bra ut o man har ägglossning och ändå funkar det inte. Jag vet liksom inte vad jag ska göra :(