Inlägg från: Anonym (Lilly) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lilly)

Letrozol

Hej jag hänger gärna med här, jag o min sambo har försökt lite fram o tillbaka nu under två år, för vi tar det som det kommer men nu har vi äntligen bestämt att försöka på riktigt för det har inte tagit sig nu senaste tiden, jag har gjort spolning mm o på vul visade sig att jag har ägglossning men väldigt sent i cykeln. Nu har jag fått letrezol började min dos i mars och idag var jag på vul o gyn kunde se att jag hade egt moget ägg så ikväll ska jag ta ovitrelle hoppas verkligen att det går hela vägen.

• Anonym (Lilly)
    Ida3434 skrev 2018-04-04 16:28:32 följande:

Välkommen hit. :) 

Vad spännande. Håller tummarna att det ska räcka för er. Uppdatera gärna hur det går. 

Tack ???? ja men självklart.
  • Anonym (Lilly)

Oj det skulle bli en smilies men blev frågatecken jag e så ny här så utsäkta om det blir fel.

• Anonym (Lilly)
    karllesson skrev 2018-04-04 19:22:20 följande:

jaaa det är så otroligt jobbigt och frustrerande detta... man vill ju bara ha det där efterlängtade plusset!

Jag förstår men det bara kämpa på o hoppas på det bästa, även om man bara känner att man bara vill ge upp ibland.
  • Anonym (Lilly)
    Ninha skrev 2018-04-05 20:39:54 följande:

Här har vi fått ett plus på stickan Men har inte bim förrän söndag så ropar inte hej än och oron finns ju såklart om man skulle få missfall igen men försöker att inte oroa mig o koppla av men lättare sagt än gjort.

Har molande värk i mage o ländrygg nu. Hoppas att det går vägen denna gång<3

Ohh grattis vaaa kul, håller tummar o tår för dig. :)
  • Anonym (Lilly)
    karllesson skrev 2018-04-06 10:42:02 följande:

Grattis!! Vad roligt :) jag har bim idag men hade negativt test imorse :( men fortfarande ingen mens.

Inte roligt med begativt test man vill liksom se dt lilla strecket :(
  • Anonym (Lilly)

Hej jag tänkte fråga er, jag tog o ovitrelle förra onsdags, när tycker ni att jag kan börja testa?

• Anonym (Lilly)
    Ida3434 skrev 2018-04-09 18:20:03 följande:

2 veckor efter Ovitrelle, tänk på att den kan ge falska positiva graviditetstest upp till 10 dagar efter man tagit den. 

Tack då vet jag, usch kan inte vänta känns som år :( vill bara se det efterlängtade plusset. Hur har det gått för er andra?
  • Anonym (Lilly)
    Lariz skrev 2018-04-09 20:45:39 följande:

Hej!

Jag och min sambo har försökt bli gravida aktivt i 14 månader nu, lyckades förra året i augusti men slutade i tidigt mf.. Har oregelbunden mens och använder äl-test.

Hur ska man gå tillväga? ?

Hej vet faktist inte men du kanske kan ringa till gyn och börja där önska jag kunde ge ett bättre svar lycka tilö :)
  • Anonym (Lilly)
    GlitterLina skrev 2018-04-12 07:23:24 följande:

Har idag väldigt ont alltså älsmärtor.. det är 1 v kvar tills jag ska ha äl ju! Va 6 darsen vi hade sex & tror det inte blir av idag heller :(

Varför ska den komma 1 vecka för tidigt??! Typiskt!

Har ni fått så nu när ni äter letrozol ?

Jag fick äl tidigare med letrezol men har du testat och kollat om det verkligen är äl?
Svar på tråden Letrozol