Letrozol
Näst sista dagen med Letrozol och idag har jag börjat blöda. Min mens slutade för flera dagar sedan. Någon som varit med om något liknande? Kan det kanske bara vara en mellanblödning?
Näst sista dagen med Letrozol och idag har jag börjat blöda. Min mens slutade för flera dagar sedan. Någon som varit med om något liknande? Kan det kanske bara vara en mellanblödning?
Har idag väldigt ont alltså älsmärtor.. det är 1 v kvar tills jag ska ha äl ju! Va 6 darsen vi hade sex & tror det inte blir av idag heller :(
Varför ska den komma 1 vecka för tidigt??! Typiskt!
Har ni fått så nu när ni äter letrozol ?
Hur går det för er?
Ingen mens än & inget plus :(
Igår va 2 veckorsen jag hade Äl
Tror det va mensen som kom nu...
Hej tjejer hur går det för er är det nån som har bim snart? Jag hade äl förra onsdags o då är det 9 dagar kvar :)
Godmorgon!
Idag fick jag detta fina svar på stickan
har aldrig hänt mig förut så lite roligt är det.
I ett annat forum hade en tjej fått till svar att när man tagit Ovitrelle sprutan (för att få äggen att släppa) så gör äl test ingen nytta. För äl testet visar positivt pga sprutan.... hennes gyn läkare som sagt. Så jag vet inte riktigt vad jag ska tro.... glad men ändå misstänksam
Någon annan som hört detta?
Finns det fler här inne som tagit Ovitrelle sprutan o sedan plussat?
Hur långt efter gjorde ni ett graviditetstest?
Hjäääääääälp, idag är jag kluven :-/
Hur gör jag nu.... måste ju vara ett tidigt missfall men läkaren får jag ju inte tag på idag en lördag så jag får väl hoppa över en kur Letrozol
Men gud va den hängde sig där. Inte meningen att posta samma flera gånger :( ursäkta
Måste skriva av mig lite. Ni får gärna lämna nån/några synpunkter!
Jag blir lite fundersam över mina äl test, från starka små stegrande streck till ett svagt. Och med clearblue enbart blinkande gubbe ingen fast gubbe än. Ömm i de nedre delen av magen idag. Stickorna och ömheten tyder ju på att äl borde skett idag men samtidigt har clearblue testen inte blivit positiva helt än och jag är bara på dag 13. Vet inte vilken teori jag riktigt tror på. Vad tror ni? Hade ju tänkt ta en vilo dag utan sex idag för att ha det imorgon igen. Annars blir det 3 de kvällen i rad idag. Hinner gubben verkligen producera fram bra spermier i mellan gångerna? Vill ju inte missa ägget om det släpptes idag så kommer nog ha sex ikväll igen. Men om gyn säger imorgon eller om clearblue testet säger att ägget ska släppas imorgon/övermorgon så blir det jätte mycket sex. Och vem tycker egentligen att ha sex efter schema är kul? Kan man ha sex 4-5 dagar i rad utan att förstöra spermierna?
Varit hos gyn på vul och han hittade inget ägg alls :( men kom på en fråga i efter hand nu. Säg att jag släppte ett ägg igår (för 24 h sen) kan han se det då? Och hur många millimeter har era slemhinnor (kan vara helt fel ord men hoppas ni förstår) varit runt äl? Min var ca 9 mm
Som sagt, har du haft äl så ser dom ju inte det på VUL. Men be om ett progesteron prov så får du svart på vitt. Jag har ju ingen äl utan mina ägg växer o spricker. Men det såg man först via blodprovet
Hej, Tror du svarade på fel citat. Jag har inte ställt något fråga utan det var mitt svar på Zions fråga :)
Men ja, jag får ägg och jag tar även Ovitrelle :)
När ni skulle göra ert ul för kolla äggen, hade ni med er respektive? Jag är i valet om jag ska ha med min make då vi har gjort detta en runda tidigare.
Idag är det en rejäl mensblödning igen..... nu e jag rädd o nervös ![]()