Letrozol
Testerna visade inget.. men köpte annat märke så kanske de inte är lika bra..
Hur mycket tidigare fick du??
Testerna visade inget.. men köpte annat märke så kanske de inte är lika bra..
Hur mycket tidigare fick du??
En vecka kvar till äl
Men har Såå ont & även älflytningar. Tog detta ältest nu när jag druckit massor. Verkar ju faktiskt som kanske det är äl tidigare..
Som jag skrev tidigare så va senast 6 dar sen
Men lyckades igår :)
Idag var äntligen det efterlängtade gyn besöket.
Det visade att jag har ett ägg på vardera äggstock. Det ena är 23,3mm och det andra 17,3mm .
Man vill ju helat inte ha så kanske för risken för tvillingar är STOR. Vi känner väl att det kunde räcka med ett barn då vi redan har två. Blir en stor omställning kring mycket.
Men det bästa av allt är ändå att man ser att det räcker med en tablett Letrozol så jag behöver ingen högre dos.
Nu har vi fått samlags förbud och återbesök på måndag för o se om båda äggen är kvar eller ett försvunnit
Trevlig helg på er
Jag tog ett grav-test idag 12 dagar efter ovitrelle o det var negativgt så jag tror tyvärr att det är över denna månad dock har jag inte fått min mens än så får vänta på mensen nu.
Kan fortfarande va nåt :) håll ut
Nu kom mensen precis usch så ledsen man e tappar hoppet förstår inte vrf man bara inte kan bli gravid allt ser liksom bra ut o man har ägglossning och ändå funkar det inte. Jag vet liksom inte vad jag ska göra :(
Jag tänkte fråga er om ni vet något om kort lutealfas? Jag har märkt nu när jag har tagit ovitrelle så har min cykel förkortats jag får min mens alltså på dag 12 fr ovitrelle, vilket är ca 10-11 dagar efter ägglossning är det för kort?
Känner samma som dig. Bröt ihop fullständigt när jag fick mens sist. Hade ny ägglossning i helgen och har fått nytt hopp men är ändå väl förberedd på att bryta ihop igen om ett par veckor.
Jag har ätit 2 st enkeldoser som inte gav ägglossning och 3 st dubbeldoser som ger ägglossning.
ska du ta enkel eller dubbeldos?