Letrozol
Hoppas du blir gravid snart :)
Hoppas du blir gravid snart :)
Fick mens idag så dubbel dos Letrozol funkade inte denna gången, trots att jag hade ägglossning. Är så ledsen och besviken. Varför kan det inte bara ta sig när man väl får ägglossning... hur länge ska man orkar dessa behandlingar och den besvikelse de medför? :(
Här har vi fått ett plus på stickan Men har inte bim förrän söndag så ropar inte hej än och oron finns ju såklart om man skulle få missfall igen men försöker att inte oroa mig o koppla av men lättare sagt än gjort.
Har molande värk i mage o ländrygg nu. Hoppas att det går vägen denna gång<3
Näst sista dagen med Letrozol och idag har jag börjat blöda. Min mens slutade för flera dagar sedan. Någon som varit med om något liknande? Kan det kanske bara vara en mellanblödning?
Hej vet faktist inte men du kanske kan ringa till gyn och börja där önska jag kunde ge ett bättre svar lycka tilö :)
Idag var äntligen det efterlängtade gyn besöket.
Det visade att jag har ett ägg på vardera äggstock. Det ena är 23,3mm och det andra 17,3mm .
Man vill ju helat inte ha så kanske för risken för tvillingar är STOR. Vi känner väl att det kunde räcka med ett barn då vi redan har två. Blir en stor omställning kring mycket.
Men det bästa av allt är ändå att man ser att det räcker med en tablett Letrozol så jag behöver ingen högre dos.
Nu har vi fått samlags förbud
och återbesök på måndag för o se om båda äggen är kvar eller ett försvunnit
Trevlig helg på er
Idag var det ul igen o nu hade äggen vuxit o båda var över 30mm. Det stora var 33,9mm
Men det är två ägg o man vill bara ha ett så denna cykel hoppar man över
Sen får vi se hur vi planerar då jag reagerar så lätt på medicinen. O eftersom jag har lägsta dosen kan jag inte heller reglera den
Jag har ätit enkel dos två gånger o får båda gångerna två ägg. Så kanske skulle jag oxå prova en halv tablett. Orsaken till att jag började med Letrozol var ju att jag inte fick några ägg alls. Så en halv kanske skulle funka bättre...
Ska föreslå det får vinarnas han säger
Hej igen!
Gick inte vägen för mig förra gången då jag fick min mens men nu har jag ätit min tredje kur med letrozol, var på ul idag och hade en äggblåsa på 14mm och en på 17mm så jag förväntas ha ägglossning i helgen :)
Ni som haft två ägg har ni rekommenderats att inte ha sex för det kan bli två ägg som blir befruktade eller har ni valt att inte ha det själva? :)
Min läkare sa att vi skulle köra på som vanligt bara :)
Ja men gör det, när ska du börja med din dos?