Letrozol
Hjäääääääälp, idag är jag kluven :-/
Hur gör jag nu.... måste ju vara ett tidigt missfall men läkaren får jag ju inte tag på idag en lördag så jag får väl hoppa över en kur Letrozol

Hjäääääääälp, idag är jag kluven :-/
Hur gör jag nu.... måste ju vara ett tidigt missfall men läkaren får jag ju inte tag på idag en lördag så jag får väl hoppa över en kur Letrozol

Men jisses ja tur att du tog gravtest
Man vet ju aldrig. Men ta INTE letrozol för säkerhetskull!
Annars finns väl gynakut? Här i Gbg fons iallafall det & dit kan man gå bilen tid på dygnet & helg
Men ta test om två tre dar igen. Vissa kan va gravida fast man blöder. Kan även va vanligt missfall. Och kan va entviöling som blöder ut!
Kolla upp!
Så var det för mig och det visade sig tyvärr vara utomkveds :(
Hur går det???
Som sagt, har du haft äl så ser dom ju inte det på VUL. Men be om ett progesteron prov så får du svart på vitt. Jag har ju ingen äl utan mina ägg växer o spricker. Men det såg man först via blodprovet
Det är ju bra att veta inför nästa behandling om det inte tar sig. Får du ingen ägglossning så behöver ju dosen letrozol justeras. Sen tycker jag också att det är bra att veta just för mitt kontrollbehov och att jag vet vad som händer i min kropp :)
Hej, Tror du svarade på fel citat. Jag har inte ställt något fråga utan det var mitt svar på Zions fråga :)
Men ja, jag får ägg och jag tar även Ovitrelle :)
Nej detta va första och enda vul denna cykel. Men om jag hade haft ägg så skulle vi ha sett det idag. Så antingen har jag redan lossat tidigare än förväntat eller är blir det inget ägg alls denna gången. Nästa cykel kommer jag inte få vul alls då det är semester stängt.
Hörre ni mina vänner......idag var den stora dagen här då jag skulle ta mitt andra graviditetstest.... tog ett digitalt för en vecka sen som visade: Gravid 1-2 veckor
Idag som sagt tog jag ett nytt och det visade: