Kan gravtest visa starkare positivt om man fått missfall?
Hej
För 16 dagar sen plussade jag svagt med clearblue early, till saken hör den att min mens tog slut 3 dagar tidigare. Dagen efter att jag plussade började jag blöda lite, har blödit ganska sparsamt varje dag sen dess. Jag har varit på vul där dom inte ser något, har också tagit blodprov för att mäta hcg, som låg på 35 (lågt). Jag har också testat mig ganska många gånger, både hemma och hos BM. Hemma har det varit svagt på vanliga test och gravid 1-2 på digitalt. Igår var jag hos gyn igen för att göra ett vul, där såg man ingenting, möjligtvis en lite tjockare slämhinna, det började då diskuteras kring en skrapning om jag inte slutar blöda snart. Idag har jag bara blödit väääldigt lite, så jag tog ett gravtest, som till min förvåning var JÄTTE starkt plus, tog då ett digitalt som visade 2-3???? Jag testade bara för att jag vill se att hormonerna går ur kroppen som dom ska då jag verkligen inte vill göra en skrapning. Så nu undrar jag om det kan bli starkare så här om jag fått ett tidigt missfall?
Bifogar bilder!
Dom första två bilderna är från förra veckan och dom två sista är från idag.