Inlägg från: Anonym (Jadu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jadu)

Ska jag behålla?

Helt ärligt så låter inte din situation hållbar och du känns något omogen..?

Hur gammal är du? Varför har du inget arbete?

• Anonym (Jadu)
    Klora skrev 2018-03-07 13:27:54 följande:

Intressant att ni alla är anonyma och gömmer er bakom det! Skall ni svara otrevligt på hennes inlägg så kan ni åtminstone vara så pass rakryggade att ni står för det.

Här har vi en ung tjej som söker råd!

Skärp er...

Anonym eller ej. Svaret på frågar är ändå Nej.

Om hon planerar att gå på bidrag så är väl det inte en stabil grund att skaffa barn på och dessutom plugga? Kanske är värt att vänta lr?

Många gör det svårare än vad det är att skaffa jobb. Antingen är man lat pch inte söker aktivt nog eller dumkräsen. Har man inget arbete och man är i behov sv pengar då tar man det som erbjuda tills det atr något annat dyker upp.
  • Anonym (Jadu)
    Rebeckas98 skrev 2018-03-07 14:01:11 följande:

Tack alla! 

Du anonyma Misse eller vad du nu heter. Jag skäms över att ens vara på samma forum som du. Du är en fruktansvärd människa om du sitter och klankar ner på en rädd, utsatt, ensam 19 åring som bara var ute efter rådgivning och stöd. Jag har inget hopp om mänskligheten längre. 

Tack för all feedback, hatkommentarer, dom FÅ tipsen och för den allmänna hatet - jag tänkte gå och lägga mej nu! Hade...

Svar på tråden Ska jag behålla?