• Despacitooo

Hur ställer du dig till detta?

Förutsatt att du vore singel, skulle du kunna ha en KK. Alltså en kompis som du har sex med, helt utan känslor inblandade, enbart för att ni har vad båda ni anser vara bra sex.

Som sagt, inga känslor inblandade, utan enbart för njutningens skull?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ställer du dig till detta?
  • Anonym (Poly)

Är poly sä har kk även nu när jag är i en relation.

• Anonym (ttt)

Jag har testat men det fungerade inte alls. Jag behöver ha känslor för personen för att sexet ska kännas helt bra. 

• Despacitooo
    MammAmma skrev 2018-03-08 06:56:49 följande:

Javisst! Been there, done that, behändigt som fan.

Ja, så är det väl. Det är en helt naturlig mänsklig drift, båda är överens om att ge och ta njutning, ingen blir sårad. Win win..
  • Anonym (Tjejkompisen)

Jag hade kunnat börja så men jag hade velat vara öppen för mer om man skulle få känslor. Känns inte roligt att hålla tillbaka. Skulle nog tröttnat om känslor inte uppstått efter en tid också.

• Anonym (Hepp)
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2018-03-08 10:27:14 följande:

Jag hade kunnat börja så men jag hade velat vara öppen för mer om man skulle få känslor. Känns inte roligt att hålla tillbaka. Skulle nog tröttnat om känslor inte uppstått efter en tid också.

Det finns ju en uppenbar risk att en av personerna får känslor för den andre. Trist då om det inte är besvarat, men det får man väl lösa då.
  • fluu

Absolut inte.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • DeathByPickles

Rätt optimalt tycker jag. Men en KK som fungerar både personlighetsmässigt och i attraktion utan att det blir trassel är jättesvårt att hitta. 

Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
Svar på tråden Hur ställer du dig till detta?