Tredje omgången cytotec... :( Hjälp...
Jag gjorde min första medicinska abort den 14:e februari (jag var gravid i vecka 7 )och blödde ganska lite, om än perioder där det var ganska mycket men det avtog sakta och blev istället bruna flytningar.
Den 21 februari kände jag mig fortfarande gravid så jag gjorde ett återbesök och fick ännu en omgång cytotec, det var rester kvar och de ville snabba på aborten.
Blödde efter två timmar rejält, höll på några dagar och sedan igen dessa bruna flytningar som hållt på tills nu.
Jag är i tyskland hos min pojkvän och jag visste att något var fel, vi åkte till akuten i förrgår och de konstaterar att det är rester kvar! :(
Jag skulle ta 2 cytotec vaginalt och 2 till nästa dag, men det är fortfarande bara bruna flytningar! Inget färskt blod... Jag blir galen. Tog idag 3 stycken med ett glas vatten och inget direkt händer. Är detta normalt? Är det rester kvar borde det ju vara färskt blod och inte bruna flytningar?
Ska ta 3 stycken till ikväll och jag orkar inte mer :( vill bara att allt ska vara över...