• Tyra1

Feberkänsla utan feber

Jag har haft en feberkänsla de 2 senaste dagarna där jag också känt frossa och fått ont i hela kroppen som jag vanligtvis får när jag har feber. Men termometern visar endast 36,7-37,0 grader.

Jag har också haft kramper i magen i ungefär 5 dagar, om den infon skulle kunna vara relevant.

Någon som känner igen sig eller har svar?

• Svar på tråden Feberkänsla utan feber
  • AndreaBD

Jag brukar ha sånt, när andra skulle få feber får jag sånt som du beskriver. Men du har inte haft det tidigare? jag hade senast såna symptom för två månader sedan. Min man hade influensa med feber, jag hade också ont i kroppen, kände mig jättehängig och hade frossa. Jag hade i princip samma symptom, men utan feber och lindrigare.

Kanske har du också nån influensa utan feber?

• Topcom

Hade exakt samma förra veckan. Gick till ovh med hem från jobbet tidigare en dag för jag var helt söker på att jag hade feber. Blev jätteförvånad när jag kom hem och tempen visade 36,9. Hade alla fall så i fem dagars tid, sen gick det över..

• Iowhannah

Så där är både min mamma och jag. Vi får alla febersymptom men ingen förhöjd temp (för mig händer det att jag får feber också men då är jag riktigt dålig).

Svar på tråden Feberkänsla utan feber