• Lillmyran79

Vad är det som pågår?!

Hej! Vet inte längre om jag bara är inbillningssjuk .... Det började med att jag två dagar efter ÄL får otroligt ont i brösten, det va verkligen ?kom inte åt mig för då slår jag dig? ont!! Detta har nu hållt i sig i över en vecka.. Igår och idag har smärtan släppt något och nu är jag bara öm. Har även känt av små hugg i äggstockarna och känt mig trött i ryggen. Normalt så kan jag ha lite ömma bröst 2dgr före mens, men det går över så fort mensen kommit!

Är nu på bim-6 och testade neg imorse:(

Vad tror ni, är jag bara inbillningssjuk eller vad är det som pågår här???

• Svar på tråden Vad är det som pågår?!
  • ALM82

Känns lite tidigt för starka symtom... Och alldeles för tidigt för att testa!

Kanske har ÄL kommit senare den här månade och det är därför du har ont i brösten och att det sticker i äggledarna. 
    Annars känns det som att du letar efter symtom, men det gör man ju när man försöker blir gravid :)
    Det finns nog inte så mycket annat att säga än att du får vänta och se!

• joannaq

Jag får likadant efter äl sen ett halvår tillbaka, aldrig haft så innan så kroppen ändrar sig. Det är nog bara ett tecken på att du haft äl :)

• Lillmyran79

BIM idag.. ingen mens i sikte! Lite bruna flytningar igår, fast bara på pappret inget i trosorna. Brösten ömmar fortf, dock inte lika illa som tidigare. Neg gravtest imorse. Så än har jag inte blivit klokare :(

Svar på tråden Vad är det som pågår?!