• Anonym (heily)

Killar! Vad tycker ni om sexiga bilder från kvinnor?

Som rubriken säger, vad tycker ni killar om att få naken/sexiga bilder av kvinnor? Även kvinnor hur känner ni inför detta?

En bekant till mig har börjat prata med en kille, hon skickar lite halv nakna bilder, så som i sexiga trosor osv. Men de han svarar är typ " fina trosor????" osv.

Han har ocksp sagt att de ska träffas på kaffe och hon har flera ggr sagt att han har möjlighet att komma då hon är själv hemma för tillfället då hon delar boende.

Men han slutar då svara, vad ska hon göra? Är han intresserad?

• Svar på tråden Killar! Vad tycker ni om sexiga bilder från kvinnor?
  • Anonym (blyg)

Han verkar nervös .Dejtade en sån snubbe ett tag, och bombarderade honom med kåta bilder men han var skitkass på att svara ibland  och att visa uppskattning över dem även om han var skittänd på mig och berättade det när vi träffades och snackade i telefon,  men han kände sig inte bekväm och hade svårt med objektiviseringen. Han blev nog lite osäker på om jag gjorde det till fler och att jag verkade så sexuellt självsäker.

De allra flesta killar gillar det som bara den och är bra på att skicka tillbaks, men tror att han är blyg din väns dejt. Han kanske inte är bekväm med sina egna attribut och hur han ska bemöta det. Ifall han måste skicka dic pic tillbaks t ex?

• Anonym (heily)

Ska nog tillägga att min vän också är gift sen flera år tillbaka, ( gifte sig ung) och de båda trivs inte i förhållandet men de är tillsammans pga att de har barn och inte vill såra, Så hon har relation på sidan av och detta vet hennes " man" om. Och även denna killen, men han är OK med de.

Det kan vara Så som du säger men ändå så vet jag inte vad jag ska svara henne med då hon verkligen är intresserad men han är en sån kille " som oftast har med dig en hem varje helg" så att säga. Det för nästan mig till att tro att han inte gillar de, och när han slutar svara.. Ska hon fortsätta skicka någon mysig kvälls bild eller ska hon sluta?

• mammaåten

Baserat på det där låter det inte som om att han är jätteintresserad. 

Hade inte fortsatt att skicka bilder förrän han hade bett om det och faktiskt tänkt att träffas.

• Anonym (heily)

Nej för han skriver inget som gör att de väcks något utan är mer " vi tar en kaffe"...

Ingen kille som vill svara??

• Anonym (crossAfit)

Nu är jag ingen pryd sak utan gilar kolla kvinnokroppen så för mig är sådant bara härligt att få. Om hon vill att han ska komma och hon någonstans kan tänka sig sex med honom så skriv "kom över så kan vi kolla film och kanske ligga om det känns rätt, jag är ensam i lägenheten". Om det inte ens kommer ett svar på den frågan är han garanterat inte intresserad och hon kan gå vidare.

• TriC

Jag säger inte nej till sexiga bilder från tjejer. Men i samma ögonblick hon skickar en sådan så upphör hon att vara flickvänsmaterial. 

• Anonym (crossAfit)
    TriC skrev 2018-03-11 22:14:09 följande:

Jag säger inte nej till sexiga bilder från tjejer. Men i samma ögonblick hon skickar en sådan så upphör hon att vara flickvänsmaterial. 

Är du så osäker alltså, att bara för att hon är singel då tror du att hon skulle agera likadant till någon annan kille om ni två hade varit ihop?
  • Anonym (heily)

Okej alltid intressant att höra vad killar faktiskt tycker! ???? men varför skulle man sluta vara flickväns material då man väljer att skicka sådana bilder?

Men vad är de egentligen ni killar gillar? ????gällande sex osv? Denna kille är närmare 30 o är som sagt en kille s helst tar med sig en tjej hem varje helg om han är ute.

• Anonym (heily)

alltså blir massa frågetecken då ja gör emojis...

• Anonym (Oh, i like it!)

Naket är kul och jag drukar dra till med en rejäl dick pic tidigt! Vinna eller försvinna
    Bara trevligt med bilder på tuttar & fitta! 

Svar på tråden Killar! Vad tycker ni om sexiga bilder från kvinnor?