Inlägg från: Anonym (-) |Visa alla inlägg
  • Anonym (-)

Svälja sperma

Hur lär man sig att svälja sperma?

Första gången jag testade så fick jag en enorm kväljning och rapade till två gånger... Kanske inte så sexigt.

Min pojkvän skulle uppskatta väldigt mycket om jag började göra det på honom då han alltid tjatar och vill ofta spruta mig i ansiktet osv...

Hans sperma smakar inte gott, det kommer mycket, säkert 1 matsked, så är det salt, beskt och klumpigt... Vill ju nästan kräkas när jag tänker på det och jag vill inte att folk kommenterar att jag inte behöver svälja om jag inte vill, men nu vill jag lära mig!

Hjälp och tips önskas!

• Svar på tråden Svälja sperma
  • Anonym (-)
    Anonym (Osvald) skrev 2018-03-14 15:47:20 följande:

Är det jobbigt bara att ta det i munnen eller är det just sväljandet som är problem? Min fru tar inte i munnen så jag har inga bra tips om hur man lär sig det. Men ett sätt är väl som nån skrev att ta det långt in och svälja direkt så försvinner det fort ur munnen. 

Jag har smakat på min egen sperma ett par gånger. Det var inte så behagligt, men om jag skulle vara homosexuell eller kvinna skulle jag nog kunna ta den om det var skönt för min partner. Grunden för sex är att man gör bara sådant man vill, men samtidigt är det ett givande och tagande där man får bjuda till lite för att göra det skönt för partnern. Det är säkert många kvinnor som sväljer trots att de inte gillar det, men samtidigt tycker väl de flesta killar att det är jätteskönt. Själv har jag accepterat att avstå eftersom frun inte vill, men jag har full förståelse för att din pojkvän önskar det.

Hej! Bara tanken av att ha det rullandes runt i munnen och sedan få mod till att svälja det... Jag tycker det är som typ snor i konsistens och jag är sjukt känslig mot sånt men vill så hemskt gärna sluta tänka såhär, haha. Läser alla kommentarer om att kvinnor älskar att svälja sperman och önskar jag kunde vara likadan. Det är sjukt upphetsande då jag gillar att vara dominerad också. Shit alltså, tänk om jag kräks eller nåt, men varför ska just jag göra det och inga andra...
  • Anonym (-)
    Anonym (Osvald) skrev 2018-03-14 19:45:32 följande:

Har du testat bara en gång att ta i munnen alltså?

Svar ja. :)
  • Anonym (-)

Jag har bara haft en sexpartner i hela mitt liv (varit med min kille i 5 år) och jag är 22 år, bevarat mig på den fronten, så nu vill och ska jag lära mig. Tack för tipsen allihopa.

• Anonym (-)
    Anonym (Osvald) skrev 2018-03-15 08:22:21 följande:

Har du sugit honom utan att ta i munnen då eller är han helt svältfödd på att bli sugen? Kanske du kan börja med att ta lite sperma på fingret och sen ta det i munnen och svälja ner. Och sen lite mera nästa gång etc, så vänjer du dig lite undan för undan i stället för att låta hela hans stora sats spruta in.

Sen när det gäller att många kvinnor älskar att ta sperman, så tror jag nog att det är många som gör det  utan att gilla sperman så mycket men de älskar att göra det skönt för mannen. Min fru och hennes kompisar pratade om det en gång och det visade sig att det är en i gänget som inte alls suger sin man, och så är det min fru som suger utan att ta i munnen. De övriga suger till utlösning, men av dem sväljer kanske hälften och de andra spottar ut. Någon sa sig gilla och tända på att ta sperman, men de flesta gör det som en del av "helheten". Det är viktigt för deras män och de tycker att det är rimligt att ha det med på repertoaren. Ungefär så uppfattade jag det. Och nej, hon har inte avslöjat vem av väninnorna som inte suger...

Jag suger alltid av honom när vi ses och vi håller på länge, men vi är så inne på att knulla med varandra istället och han vill alltid komma i mig, alltså i vaginan eller i röven, så har aldrig blivit av att jag sugit av tills han kommer mest på grund av att han tycker om de andra hålen för mycket ;p
  • Anonym (-)

Tack för allas synpunkter och tips, uppskattar om ni slutar bråka i tråden :)

• Anonym (-)
    Tom Araya skrev 2018-03-15 21:42:58 följande:

Jag tolkar det som att TS vill lära sig att svälja för att slippa smaken, som hon säger att hon inte gillar och på så vis göra det uthärdligt att ge något han uppskattar. Den nivån av självuppoffring är inte svår att förstå.

Jag upplever att vissa är lite för snabba att döma ut sådana som TS till att begå våld på sig själva, att göra något mot sin vilja, att bara göra det för att behaga e.t.c.

I själva verket vet varken du eller jag hur TS känner för detta och vad hon verkligen vill och vad som är en uppoffring utöver vad som är sunt.

Det är lite som att ta på sig vantar när man går ut på en promenad i kylan, man gör det för att skydda sig mot kylan, men vill man trots det inte gå ut så kan man stanna inne. Vantarna kan vara det som är avgörande för om man tycker det är värt att trotsa kylan för en promenad.

<3 Tack.
  • Anonym (-)
    Anonym (Hej) skrev 2018-03-15 22:30:04 följande:

Jaha så din man slickar inte din fitta? Kanske därför som du är lite bitter? För jag kan inte läsa någonstans att TS kille skulle lägga satsen i en matsked som hon skulle äta?!?

Men skulle min fru vilja ge mig en matsked av hennes fit-saft skulle jag surpla upp allt ihopa.  

Jag må säga att det är en väldans skillnad på att slicka en fräsch vagina mot att svälja en matsked sperma, det mesta är ju killens egen saliv som han slickar när han slickar mig, visst att det blir vått men inte så att han kan surpla i sig. Förstår inte din tanke där tyvärr...
  • Anonym (-)
    Tom Araya skrev 2018-03-16 00:36:02 följande:

En annan stor skillnad är att jag tar hennes safter på tungan och känner smaken av det på ett helt annat sätt än om man kunde ta det direkt ner i halsen och svälja med en gång.

Grejen är ju den att för mig smakar det så äckligt att få hans sperma i munnen, annars hade jag inte fått kväljningar av bara tanken. Lubrikation från en vagina har inte alls samma smak som sperma från en man som ofta äter skräpmat, dricker öl och mycket kaffe. Som sagt så kommer han sjukt mycket, skulle tro det är mer än en matsked, 1-2 matskedar. Det är varmt, salt, beskt, snorliknande, klumpigt och svider när jag får det i munnen, känns rikitgt som att få upp en rejäl snorloska och svälja ner skiten igen, men det är ju det jag vill lära mig och har fått bra tips här i forumet.

Har du tagit sats i munnen någon gång?
Svar på tråden Svälja sperma