• Anonym (Feg)

Vill men vågar inte

Hej,

Jag är 24 år och oskuld på väg in i en relation, tidigare relationer har jag avbrutit för att jag inte vågat säga att jag är oskuld. Den här killen vet om det och säger att han absolut inte ställer några krav på mig och att vi tar allt i min takt, känns skönt och tryggt att veta men jag sätter en press på mig själv

Jag vill ha sex men vågar inte, när det närmar sig så avbryter jag.. börjar känna mig misslyckad, jag kan säga att jag onanerar en del själv med både dildo och vibrator men steget att lämna ut sig till någon annan är stort har ni några tips på hur jag kommer förbi det steget

• Svar på tråden Vill men vågar inte
  • Anonym (Kille)

Jag tycker att du har ett guldläge. Du har en kille som vet att du är oskuld och är beredd att vänta och ta det lugnt. Försök prata om det i lugn och ro och säg att det får komma spontant när det känns rätt. Försök gör så att ni närmar er varandra, rör och smeker varandra allt mera utan några krav. Kanske ni kan göra så att ni smeker varandra till njutning innan ni prövar på samlag etc. Testa att klä av er utan att vara helt nakna. Sen tar ni av lite mera nästa gång etc.

• Anonym (Feg)
    Anonym (Kille) skrev 2018-03-14 15:56:40 följande:

Jag tycker att du har ett guldläge. Du har en kille som vet att du är oskuld och är beredd att vänta och ta det lugnt. Försök prata om det i lugn och ro och säg att det får komma spontant när det känns rätt. Försök gör så att ni närmar er varandra, rör och smeker varandra allt mera utan några krav. Kanske ni kan göra så att ni smeker varandra till njutning innan ni prövar på samlag etc. Testa att klä av er utan att vara helt nakna. Sen tar ni av lite mera nästa gång etc.

Jag känner mig tryggare nu än vad jag gjort i tidigare situationer när jag backat m.m. Jag tycker det är skönt att han är medveten om detta och låter det ta sin tid, samtidigt så har jag en inre press för att jag vill att relationen ska komma till nästa nivå och då behövs steget ta... 

Ska verkligen ta till mig det du skrivit, och ta det i ett lugnt tempo, känner mig ärligt talat lite misslyckad om jag ska vara helt ärlig... 
  • Anonym (H)

Du är absolut inte misslyckad! Du kan inte rå för vad du känner. Känns det jobbigt när det närmar sig sex så ska du ju inte ha det! Men jag tycker det är fantastiskt bra att han vet om det och förhoppningsvis är han förstående om du skulle dra sig ur när ni är påväg att ha sex.

Så länge han stöttar dig och inte pressar dig när det väl närmar sig så ska det nog gå bra! Känn dig inte tvingad till nånting. Känns det jobbigt så gör det inte! Tillfället kommer och då släpper allt! :)

• Anonym (Feg)
    Anonym (H) skrev 2018-03-14 17:36:47 följande:

Du är absolut inte misslyckad! Du kan inte rå för vad du känner. Känns det jobbigt när det närmar sig sex så ska du ju inte ha det! Men jag tycker det är fantastiskt bra att han vet om det och förhoppningsvis är han förstående om du skulle dra sig ur när ni är påväg att ha sex.

Så länge han stöttar dig och inte pressar dig när det väl närmar sig så ska det nog gå bra! Känn dig inte tvingad till nånting. Känns det jobbigt så gör det inte! Tillfället kommer och då släpper allt! :)

Vet inte hur jag ska dra mig ur om det känns jobbigt och hur det kommer vara mellan oss efter, det är nog det jag känner mig mest orolig för nu, jag vet att han är förstående men vill ju liksom inte bygga upp en stämning och sen avbryta... 
  • Acubens

Ett tips är väl att förminska själva sexet. Det är inte så märkvärdigt med själva penetrationen, finns ju många andra saker i sexet (smekningar, slick o sug) som kan vara hundra gånger skönare.. 

• Anonym (M)
    Anonym (Feg) skrev 2018-03-15 10:46:15 följande:

Vet inte hur jag ska dra mig ur om det känns jobbigt och hur det kommer vara mellan oss efter, det är nog det jag känner mig mest orolig för nu, jag vet att han är förstående men vill ju liksom inte bygga upp en stämning och sen avbryta... 

Har du sagt det till honom? Han låter ju ändå som en förstående kille.

Jag har aldrig stött på någon kille som blivit sur om jag ångrat mig.

Jag har visserligen inte avbrutit helt utan runkat eller sugit av honom istället.

Har du gjort något sånt? Det kan ju vara ett första steg annars om själva penetrationen känns nervöst.

Jag tycker inte att du är ett dugg misslyckad. Så ska du inte känna.
  • New  Dawn

Varför känner du dig misslyckad. Vad är det du är rädd att misslyckas med?

Anyone can hate. It costs to love.
  • New  Dawn
    Acubens skrev 2018-03-15 10:48:51 följande:

Ett tips är väl att förminska själva sexet. Det är inte så märkvärdigt med själva penetrationen, finns ju många andra saker i sexet (smekningar, slick o sug) som kan vara hundra gånger skönare.. 

Jag håller med om att hon nog måste "avdramatisera" samlagdelen och inse att det inte måste vara på något speciellt sätt. Det måste inte gå efter en mall.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Feg)
    Acubens skrev 2018-03-15 10:48:51 följande:

Vet om att jag förstorar det väldigt mycket, smekningar genomförde han på mig förra gången, han är mer för att göra det skönt för tjejen än att själv bli tillfredsställd. Borde nog att inte försöka tänka så mycket på det och ta det lite som det kommer 
  • Anonym (Feg)
    Anonym (M) skrev 2018-03-15 11:09:37 följande:
    Har du sagt det till honom? Han låter ju ändå som en förstående kille.

Jag har aldrig stött på någon kille som blivit sur om jag ångrat mig.

Jag har visserligen inte avbrutit helt utan runkat eller sugit av honom istället.

Har du gjort något sånt? Det kan ju vara ett första steg annars om själva penetrationen känns nervöst.

Jag tycker inte att du är ett dugg misslyckad. Så ska du inte känna.
    Det sista har jag inte vågat säga ännu, funderar på att ta upp det nu innan vi ska ses, kan nog lugna ner mig lite. 
    Inte gjort det på någon kille, men inget som egentligen känns främmande han har dock smekt mig till orgasm han är mer för att göra det skönt för tjejen, det är det han tänder och njuter av 

Försöker att inte känna mig misslyckad.. 
Svar på tråden Vill men vågar inte