Första barnet BF november 2018
Hej allihopa.
En nervös tjej som skriver sitt allra första inlägg här på familjeliv. Jag vill gärna vara med i denna gruppen då det verkar som att det allra största i livet äntligen händer mig och min sambo, jag plussade i förra veckan och vågar fortfarande knappt tro det är sant! Jag är 27 och min kille är 21, jag slutade med piller i mitten av oktober ifjol och vi har försökt aktivt bli gravida sen januari i år. Jag trodde aldrig vi skulle plussa så här fort med tanke på att jag ätit p-piller i över 10 år och vi även har fertilitetsproblem i familjen så detta är verkligen en underbar nyhet. Alltihop är så himla överväldigande och jag tog nog tre test innan jag vågade tro att det är sant. Min sambo blev så glad så han blev tårögd och han har kallat miraklet för bönan från första stund <3 enligt Natural Cycles är jag i vecka 6 (5+0) idag och jag känner mig trött exakt hela tiden och har ett galet luktsinne. Humöret svänger på en millisekund känns det som och tårarna är ständigt nära haha.. Jag trodde jag hade blivit galen innan jag tog testet så det var skönt att veta att det finns något som orsakar detta konstiga mående. Mat är äckligt och jag har ingen matlust men kämpar på med att äta. Inget desto större illamående dock så det är jag väldigt tacksam över! Känns pirrigt och overkligt att skriva det här inlägget..
Kram på er alla och grattis till era plus! <3