Villhabebisnu123 skrev 2018-10-25 05:34:47 följande:
Jag har typ packat klart väskan nu och är i v38. Min kille har inte lagt i alla sina grejer än men bebisens alla saker och de saker som är viktigast för mig är redan i. Men jag jobbar tom imorgon och har häst så håller igång rätt mkt så kände att det var viktigt att väskan var klar nu v38 ifall han skulle vilja komma och jag inte är hemma så min kille måste åka förbi och bara hämta upp den. Kommer säkert gå och fylla på den från nästa vecka när jag kommer gå hemma. ;)
Åh vad skönt att kunna jobba så långt in i graviditeten! Jag gick på gravledig för 1 månad sen, då jag har ett tungt jobb med mkt hotfulla situationer förekommande (akutmottagning). En jätte lyx att få meeeen saknar jobbet så mycket!
Haha, ja det kan ju va klokt att ha det mesta fixat då så killen slipper packa allt. Då vet man aldrig riktigt vad som kommer i, iaf inte om man går efter min egen, haha! :D
Ja har haft väldigt mycket prematura sammandragningar sen v25 typ... så jag funderar på om man skulle ta och påbörja packningen nästa vecka bara för säkerhets skull. Men då går jag väl över 14 dagar bara gör det :P