• Nightwish

Ruvardag 12 jävla minus

Känner mig väldigt låg. Inte en tendens till ett andra streck när jag testade imorse. Alla jäkla inbillade symtom. Blir så trött på mig själv. Testdatum om fyra dagar men känner inget hopp alls.

Någon mer som ruvar och som vill dela med sig?

• Svar på tråden Ruvardag 12 jävla minus
  • viseversa

Nu ruvar jag inte men jag plussade först 2dagar innan bim med barn nr 5. Testade 4 dagar innan och det var 100% neg. Fanns inte en antydan till plus. 2 dagar innan bim fick jag ett sååååå svaaaagt pos att det knappt syntes. Bara i vissa ljus syntes det. Jag var gravid. Han är 18mån nu.

• Nightwish

Tack viseversa. Min bim är dock idag (tror jag). 14 dagar efter ÄP är väl så man beräknar och då var det NEGATIVT, men fortfarande ingen mens. Skrev till kliniken som tyckte att jag ändå skulle fortsätta med Lutinus och testa igen på söndag vilket är min egentliga testdag. Enligt de fanns det hopp men jag vågar inte hoppas.

• MrsAJ88

Jag vet precis hur det känns, hur hoppet bara rycks undan under fötterna på en när man under ruvningen gått och hoppats, känt efter symptom osv. Vet att det är liten tröst just nu, men IVF är i många fall en uthållighetsprövning och det är bara att bryta ihop, tillåta sig att vara ledsen och sedan samla ny kraft och komma igen.

Hoppet är ju de sista som överger en, och det är säkert inte uteslutet att man kan plussa senare, men de gånger jag plussat (också IVF) så har det varit väldigt tydligt redan på BIM (=14 dagar efter äp). Men jag håller tummarna för dig!

Svar på tråden Ruvardag 12 jävla minus