• Bjoer

Mansskatt

SatansHejduk skrev 2018-03-20 12:15:34 följande:
    Så att du som kvinna tjänar 1000 kronor extra i månaden är viktigare än dina barns välmående?
    Menar du alltså att män är inkapabla att ta hand om barn?
  • Bjoer
    SatansHejduk skrev 2018-03-20 12:50:23 följande:
    Var i tråden ställde jag en fråga till dig?
    Wat? Jag ställde en fråga till dig! Ska det där vara nån slags patetisk härskarteknik för att flytta fokus från att jag ställde en fråga som blev besvärlig för dig att svara på, eller?
  • Bjoer
    Anonym (man) skrev 2018-03-20 13:21:48 följande:
    Du har aldrig tänkt tanken att vissa par kanske väljer vem som får vara hemma längst baserat på vem som har lägst lön för att inte belasta hushållets ekonomi för mycket?
    Menar du att pengar är viktigare än barn?
  • Bjoer
    Anonym (man) skrev 2018-03-20 13:48:36 följande:
    Jag menar att varje par får välja själva vad som passar dem och deras barn bäst.
    Hur menar du?
    Det var inte det du skrev. Du skrev att de valde baserat på vad som passade deras ekonomi bäst. Inte vad som passade barnen bäst.
  • Bjoer
    Anonym (man) skrev 2018-03-20 15:29:48 följande:
    Aha, är du en sån där som gillar att snacka bort helheten genom att fokusera på detaljer? Jag förstår... Cool
    Nej, jag är en sån som visar folk att deras egna fulknep inte kanske är så roliga att råka ut för själv. Läs igenom de två sista sidorna igen.
  • Bjoer
    Anonym (man) skrev 2018-03-20 15:29:48 följande:
    Aha, är du en sån där som gillar att snacka bort helheten genom att fokusera på detaljer? Jag förstår... Cool
    Nej, jag är en sån som visar folk att deras egna fulknep inte kanske är så roliga att råka ut för själv. Läs igenom de två sista sidorna igen. Cool
  • Bjoer
    Anonym (man) skrev 2018-03-20 15:55:17 följande:
    På vilket sätt menar du att tycka att folk får välja själva är detsamma som fulknep?
    Det var inte det jag syftade på.
Svar på tråden Mansskatt