1hg i dl?
Någon som vet vad 1 hg är i dl? Handlar om mandelmjöl.
Någon som vet vad 1 hg är i dl? Handlar om mandelmjöl.
skriv 1 hg dl på google så får du efter 1 sekund fram resultatet......
Faktiskt inte. Ursäkta om frågan störde dig dock.
Snabb googling gav
"Mandelmjöl ? 1 dl = 50 g, 1 msk = 7 g, 1 tsk = 3 g"
recept.se/content/mattomvandlingstabell
Där finns mandelmjöl i gram till dl om du scrollar ner på listan. Så kan du ju räkna ut till hg sedan. Googlade på "1 hg mandelmjöl till dl". Det var första resultatet
Faktiskt inte. Ursäkta om frågan störde dig dock.
Det här var ingen akut situation. Jag hittade det uppenbarligen inte eftersom att jag frågade. Om det gör mig krokad så bjuder jag gärna på det. Jag är hellre en idiot än en människa som njuter av att idiotförklara andra människor.
Det här var ingen akut situation. Jag hittade det uppenbarligen inte eftersom att jag frågade. Om det gör mig krokad så bjuder jag gärna på det. Jag är hellre en idiot än en människa som njuter av att idiotförklara andra människor.
Det är väl inte att idiotförklara någon.. Hen kanske precis som jag, kanske tröttnat på internets påverkan på människor.. Vissa har blivit så bekväma att man hellre frågar på forum än söker själva... Jag har sett hur folk fråga om reakaffet på ICA finns kvar, om det är mycket folk i centrum dagen före julafton, vilka förskolor som är bäst i den o den förorten. Jag undrar, vart tog armbågarna vägen, initiativförmågan? Förlåt för OT..