• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-02 12:48:49 följande:
    Det ska väl vara ett antal till gränslandet därifrån det ska tävla mot varann vem som får komma tillbaka till Robinson. (tor jag)
    Det har du nog rätt i.
  • Nandez
    Tisse skrev 2018-05-02 13:30:45 följande:
    Hoppas Lina kommer in igen från gränslandet.
    Lillemor och Johan börjar nog närma sig utröstning..

Tycker bra om resterande, lite tveksam till Victoria, gilla inte henne innan men hon är lite smårolig.
    Dock tror jag inte jag hade stått ur med henne om jag tvingats umgås med henne en längre tid.
    Nicolina bidrar inte heller med mkt.

Så visst, Dessie, DK, Marie, Ida och Henrik kan jag se som värdiga vinnare (utan inbördes ordning).
    Jag håller med dig.
  • molly50

Tycker bra om resterande, lite tveksam till Victoria, gilla inte henne innan men hon är lite smårolig.

Dock tror jag inte jag hade stått ur med henne om jag tvingats umgås med henne en längre tid.

Så visst, Dessie, DK, Marie, Ida och Henrik kan jag se som värdiga vinnare (utan inbördes ordning).

Håller med.
    Carpe Diem
  • Johannus

Jag håller med dig i vad du skriver, men tycker även att Victoria gör bra i tävlingarna. Jag tyckte inte om hennes sätt i början när hon stack i väg från gruppen som en barnunge. 

Värdiga vinnare tycker jag likadant som du.
  • flygrl
    Johannus skrev 2018-04-29 22:44:10 följande:

Jag tror att sammanslagningen kommer och se nästa vecka och då börjar alla tävla för sig själva vilket är bra så det inte blir grupperingar.

Nandez skrev 2018-04-30 14:19:06 följande:

Tror att det blir sammanslagning snart.

...och sammanslagningen kom direkt. ;) Nu e det delvis nya förutsättningar som gäller. Blir bla. intressant se hur Dessis och Victorias pakt lever vidare och hur en sån som DK ställer sig. Likaså hur Henrik ställer sig och om gamla lag Nord lever vidare som en pakt eller om det bryts upp.

Eftersom Gränslandet bygger på tävlingar och inte öråd skulle det inte förvåna mig om Pascal e den som tar sig till finalen.
  • Johannus
    flygrl skrev 2018-05-02 15:11:14 följande:
    ...och sammanslagningen kom direkt. ;) Nu e det delvis nya förutsättningar som gäller. Blir bla. intressant se hur Dessis och Victorias pakt lever vidare och hur en sån som DK ställer sig. Likaså hur Henrik ställer sig och om gamla lag Nord lever vidare som en pakt eller om det bryts upp.
    Eftersom Gränslandet bygger på tävlingar och inte öråd skulle det inte förvåna mig om Pascal e den som tar sig till finalen.
    Jag tror att det är Lina som kommer tillbaka. Hon slår nog alla som är där nu...
  • Nandez
    flygrl skrev 2018-05-02 15:11:14 följande:
    Håller med dig i allt.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-02 15:24:39 följande:
    Jag tror att det är Lina som kommer tillbaka. Hon slår nog alla som är där nu...
    Man kan ju hoppas.
  • flygrl
    Johannus skrev 2018-05-02 15:24:39 följande:

Inte mig emot. We?ll c! :)
  • flygrl

Usch, jag tycker det blivit kaotiskt i Robinson iom sammanslagningen. Känns som jobbig stämning i lägret...

Och Janne gör succé i Gränslandet.

Svar på tråden Robinson 2018