• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • Elinwilma3
    AnkiC skrev 2018-05-18 23:53:31 följande:

Systern kan insimineras med Victorias befruktade ägg och bära deras barn åt dem. Olagligt i Sverige så det görs utomlands och kostar säkert en hel del pengar.

Tack för infon!!! :)
  • Elinwilma3
    flygrl skrev 2018-05-19 18:32:42 följande:

Snart finalvecka och många deltagare kvar så nu kommer dom väl slås ut på löpande band. Spännande. :)

Att Janne verkar helt lost i flera avseenden står ju klart och han tillhör inte mina favoriter MEN det va ändå tragiskt se hans sorti och besvikelse över det. Det måste va jobbigt för honom när han nu sitter hemma och ser programmen och förstår va Pascal egentligen tyckte om honom och även varför lag Nord gav honom den där immuniteten tidigare i tävlingen. :/

Ja! Han må vara lite efter, men verkar vara väldigt hängiven och en önskan av att passa in o vara en i gänget. Så synd att han blev s.k sviken av Pascal. Det tar nog hårt! Hårdare än för någon annan kanske
  • molly50
    Nandez skrev 2018-05-18 17:30:38 följande:
    Ja, redan då och inte har det blivit bättre med tiden.
    Precis.
    Johannus skrev 2018-05-18 18:30:58 följande:
    Ja jag håller med dig om att ingen av det två är värdiga vinnare. Kanske bara tv kåta och vill bli kändisar framöver.
    Ja,det kan man undra.
    Carpe Diem
  • molly50
    flygrl skrev 2018-05-19 18:32:42 följande:

Snart finalvecka och många deltagare kvar så nu kommer dom väl slås ut på löpande band. Spännande. :)

Att Janne verkar helt lost i flera avseenden står ju klart och han tillhör inte mina favoriter MEN det va ändå tragiskt se hans sorti och besvikelse över det. Det måste va jobbigt för honom när han nu sitter hemma och ser programmen och förstår va Pascal egentligen tyckte om honom och även varför lag Nord gav honom den där immuniteten tidigare i tävlingen. :/

Jag tycker det var fruktansvärt dåligt gjort av Pascal.
    Men å andra sidan så borde Jan ha förstått att Pascal inte skulle rösta ut Nicolin.
    Carpe Diem
  • Nandez
    Elinwilma3 skrev 2018-05-19 23:05:05 följande:
    Ja! Han må vara lite efter, men verkar vara väldigt hängiven och en önskan av att passa in o vara en i gänget. Så synd att han blev s.k sviken av Pascal. Det tar nog hårt! Hårdare än för någon annan kanske
    Det har du rätt i, han tog det hårt.
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-05-20 14:11:37 följande:
    Jag tycker det var fruktansvärt dåligt gjort av Pascal.
    Men å andra sidan så borde Jan ha förstått att Pascal inte skulle rösta ut Nicolin.
    Tycker att det var kallt gjort av Pascal.
  • molly50
    Nandez skrev 2018-05-20 18:12:05 följande:
    Tycker att det var kallt gjort av Pascal.
    Riktigt fult gjort av honom!
    Carpe Diem
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-05-20 20:53:13 följande:
    Riktigt fult gjort av honom!
    Ja, mycket fult. Att Pascal och Nicoline trodde att båda skulle få komma tillbaka är märkligt.
Svar på tråden Robinson 2018