• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-06-11 20:21:18 följande:
    Dom två första är blomma för dagen i träd. Det andra är klematis i storstubben men bilden är två år så den är större nu :)
    Få se lite bilder från er nu då :))))
    Jätte fint med blomman för dagen i trädstammen.....

Ska ta fram några bilder från min lilla gård :)
  • Johannus

Nu märkte jag att jag inte har laddat ner bilderna jag senast tagit, men ska försöka senare.
  • Deceree1
    Johannus skrev 2018-06-11 20:36:02 följande:

Nu märkte jag att jag inte har laddat ner bilderna jag senast tagit, men ska försöka senare.

Puhhh, har precis slutat vattna. Jasminerna blommar för fullt. O Paradisbuskarna me:)

Är det betongdjur du har? Jag har precis börjat med såna fast mindre. Typ ugglor o grodor o fåglar o sånt:)
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-06-11 23:01:47 följande:
    Puhhh, har precis slutat vattna. Jasminerna blommar för fullt. O Paradisbuskarna me:)
    Är det betongdjur du har? Jag har precis börjat med såna fast mindre. Typ ugglor o grodor o fåglar o sånt:)
    Idag behövdes det inte vattnas för det har regnat nästan hela dagen.

Ja det är betong rådjur och så har jag en liggande groda. Köpte förra veckan på en plats som heter Fågelsta Dekor.

Jag har från innan en uggla och anka i plast :)
  • Deceree1
    Johannus skrev 2018-06-11 23:54:22 följande:

Idag behövdes det inte vattnas för det har regnat nästan hela dagen.

Ja det är betong rådjur och så har jag en liggande groda. Köpte förra veckan på en plats som heter Fågelsta Dekor.

Jag har från innan en uggla och anka i plast :)

Jag har precis blivit sjukpensionär så ja kan vara uppe hur länge ja vill på kvällen. Passar mig bra. Bara stugan o hunden att tänka på. Tänkte se ett avsnitt av "Kalla fötter". Har du sett den?
  • molly50
    Deceree1 skrev 2018-06-11 20:19:09 följande:
    Åh,vad fint det ser ut! 
    Carpe Diem
  • molly50
    Deceree1 skrev 2018-06-11 20:21:18 följande:

Dom två första är blomma för dagen i träd. Det andra är klematis i storstubben men bilden är två år så den är större nu :)

Få se lite bilder från er nu då :))))

Då måste jag gå ut och fotografera. *S*

Carpe Diem
  • Deceree1
    molly50 skrev 2018-06-12 09:25:13 följande:

Åh,vad fint det ser ut! 

Tack :))
  • Deceree1
    molly50 skrev 2018-06-12 09:26:33 följande:

Då måste jag gå ut och fotografera. *S*

Jaa, gör det. Jag tycker att det är jättekul att se andras trädgårdar o blommor :))
  • Deceree1

Jag fick inget regn inatt, fast som hade sagt det. Fick ni det? Tur att jag vattnade igår kväll.

Svar på tråden Robinson 2018