• Anonym (S)

Hur känns det för tjejer att få kuk?

Som man är känslan av att föra in kuken i en kvinna oslagbar. Det kan bäst beskrivas som en närmast brinnande känsla av vällust på kuken som sprider sig genom kroppen. Det är varmt, vått och kramande. Varje juck, särskilt i början, är så olidligt skönt att det nästan känns som en miniorgasm.

Nu vore det extremt intressant att veta hur det känns för er tjejer att få en kuk i er.

Hur skulle ni beskriva känslan?

• Svar på tråden Hur känns det för tjejer att få kuk?
  • Anonym (Reaktion)
    Anonym (jag) skrev 2022-09-09 15:44:22 följande:
    På tal om att se sex som något mekaniskt.....Drömmer
    Det lät verkligen så och jag upplever det ungefär så
    Tack för att du mekaniskt tömde  min blåsa...typ. orgasm...inte riktigt. 
    Inget jag uppskattar faktiskt.
  • Anonym (jag)
    Anonym (Reaktion) skrev 2022-09-09 17:42:31 följande:
    Det lät verkligen så och jag upplever det ungefär så
    Tack för att du mekaniskt tömde  min blåsa...typ. orgasm...inte riktigt. 
    Inget jag uppskattar faktiskt.
    Exakt, typ min partner fitta är nån slags manick som kan spruta bara man pumpar den tillräckligt hårt.
  • Anonym (Reaktion)
    Anonym (jag) skrev 2022-09-09 17:46:32 följande:
    Exakt, typ min partner fitta är nån slags manick som kan spruta bara man pumpar den tillräckligt hårt.
    Exakt så kände jag  första gången. Det bara sprutade och mannen såg väldigt nöjd ut. Jag som då var novis förstod först efter att han tror han "gav" mig fontänorgasmer. Jag upplevde snarare det hela som ett övergrepp, det var bara förvirrande och konstigt faktiskt. Mekaniskt utan skön känsla för mig. 
  • Anonym (Mmmm)

Jag älskar själva penetreringenn, min man får gärna ta ut den hela vägen och sedan in igen. Jag kan komma flera gånger bara genom penetrerade sex, och då är inte min man stor...
    Jag kan inte beskriva känslan, sitter och försöker men det går inte! Det är nästan som ett sug, min man vet detta och älskar att retas innan :p Något annat som är skönt är när mannen kommer och det pulserar inne i mig - love it!

• Guldnovan

Kan inte heller förklara den otroliga sköna känslan av just penetreringen, precis i öppningen  men även kraften av mannens bäcken mot mitt när han lägger  kraft i rörelsen. Oralt eller smekning kan jag vara utan men inte att ha honom i mig. 

• Miss Sunny
    Guldnovan skrev 2022-09-09 18:06:12 följande:

Kan inte heller förklara den otroliga sköna känslan av just penetreringen, precis i öppningen  men även kraften av mannens bäcken mot mitt när han lägger  kraft i rörelsen. Oralt eller smekning kan jag vara utan men inte att ha honom i mig. 

Amen "Guldis", du vet just vad du pratar om  Flört
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Mmmm) skrev 2022-09-09 17:59:16 följande:

Jag älskar själva penetreringenn, min man får gärna ta ut den hela vägen och sedan in igen. Jag kan komma flera gånger bara genom penetrerade sex, och då är inte min man stor...
    Jag kan inte beskriva känslan, sitter och försöker men det går inte! Det är nästan som ett sug, min man vet detta och älskar att retas innan :p Något annat som är skönt är när mannen kommer och det pulserar inne i mig - love it!

Just så ! 
    Blir lite sugen av det du skriver,  kanske ta en sväng på puben i kväll  ;) :)
  • Anonym (Mmmm)
    Anonym (Lajla S) skrev 2022-09-09 19:24:35 följande:
    Just så ! 
    Blir lite sugen av det du skriver,  kanske ta en sväng på puben i kväll  ;) :)
    Lycka till!
  • Anonym (A)
    Anonym (Älskar penetrering) skrev 2022-09-08 22:39:33 följande:
    Nej. Jag kan ha lika skön sex med en man jag inte har känslor för. 
    Så sant.
  • Odd Even

Flera av er kvinnor skriver om vikten av att vara kär eller attraherad av mannen, för att kunna få orgasm genom samlag.

Men hur kär/attraherad måste man vara? Måste det vara en djup och himlastormande upp över öronen förälskelse eller räcker det att bara vara lite småattraherad av mannens utseende eller sätt?

• Anonym (åtrån till personen)
    Odd Even skrev 2022-09-10 15:03:09 följande:

Flera av er kvinnor skriver om vikten av att vara kär eller attraherad av mannen, för att kunna få orgasm genom samlag.

Men hur kär/attraherad måste man vara? Måste det vara en djup och himlastormande upp över öronen förälskelse eller räcker det att bara vara lite småattraherad av mannens utseende eller sätt?

Det måste vara riktigt stark attraktion för att jag ska vilja vara intim med en annan människa och släppa in dem i min kropp. Utan dessa känslor uppstår ingen lust till sex eller närhet. Desto mer kär desto mer kan jag njuta sexuellt av allting. Då räcker det med att titta på den personen för att lust och kåthet ska väckas.
  • Anonym (Lajla S)
    Odd Even skrev 2022-09-10 15:03:09 följande:

Olika från kvinna till kvinnna.  För mig räcker det att jag gillar honom, och att han tänder mig på rätt sätt.
Svar på tråden Hur känns det för tjejer att få kuk?