Inlägg från: citrongräs |Visa alla inlägg
  • citrongräs

Bim 24-26 mars 2018

Hej hej!

Jag har BIM 24/3. Pågående PMS och absolut ingen skillnad från föregående månaders försök så blir verkligen förvånad om det tagit sig nu. Förra cykeln fick jag spottings redan på dag 21, så nu stirrar jag mig blind på toapappret varje gång och bara väntar på att det ska dra igång igen.

Tänkte ta ett test på tisdag, då ÄL+10.

Hur mår ni? Jag har ömma bröst och molvärk, men det har jag åas alltid efter ÄL som sagt...

• citrongräs
    Prematurrisk skrev 2018-03-19 18:50:09 följande:

Hej! Jag har BIM den 27e Mars. Vi plussade i juni förra året med vårt första barn. Han beslutade sig för att titta ut redan 22+4 alltså i nov. Riktigt liten livskämpe var han. Men sen svek den omogna kroppen honom. Så 10,5vecka bodde vi med honom på Neo i Uppsala. Nu är väl min och min sambos enda önskan att få ett lillasyskon. Har bara haft två ägglossningar sen förlossningen så känns som det inte kommer hända men hoppas!

Nej vad fruktansvärt, beklagar! Hoppas er son får ett lillasyskon snart.

Jag är på ÄL+9 idag, såååå trött. Igår kväll började jag snegla på klockan 20:45 om det inte var dags att gå och sova haha! Och har JÄTTEont i brösten (en pina att gå ner för trappan hemma bara..) och molvärk. I morgon ska jag ta ett test fast det kan vara tidigt men kan nog inte hålla mig längre
Svar på tråden Bim 24-26 mars 2018