• Fialotta8

Bim 24-26 mars 2018

Hej alla! Jag har BIM (spm jag nyss lärt mig vad det betyder...) 31 mars enligt en app. Jag har bara använt den i en månad men hoppas den hjälper lite iaf. Detta första månaden vi försöker aktivt. Jag har trappat ner med mediciner och varit utan p-piller i drygt 1,5månad nu. Hoppas det tagit sig. Haft sex flera gånger på ?hög chans? och även medel och kan ändå känna att jag har lite typ kramp i min livmoder av något slag. Möjligt att det är mycket inbillning också såklart. ;) hade ägglossning för ett par dagar sedan bara så man känner väl efter extra mycket. Vi har velat ha barn länge med timingen vart fel, så nu äntligen! Ska bli spännande att följa alla :D

Kram
  • Fialotta8

Jag har ej varit gravid tidigare och har 10 dagar lvar till bim. Jag har haft en del värk i magen och idag såg jag att på ena bröstet hade det blivit lite röda prickar ungefär i vårtgården och jag är väldigt kissenödig hela tiden, dricker även mer såklart. Kan det vara supersjukt tidiga tecken tro? Har beställt hem tidiga test och hoppas att våga testa i början av nästa vecka!

• Fialotta8

Vaknade imorse kl. 5 (natten till bim -6) och var så kissenödig, då var jag ju tvungen att passa på att testa om det var någon aktivitet på gravtestet men det va helt totalt negativt. Dock inte så konstigt kanske, hade ett testa tidigt test från gravidkollen.nu och det var inte minsta utslag tror jag. Men det är ju å andra sidan väldigt tidigt ännu. Får hålla tummarna att det kanske finns en liten chans att det kan finnas ett litet pyre där inne ändå! Ska avvakta några dagar nu, typ kanske fyra, så får vi se då!

• Fialotta8

Hej alla! Hur går det för er? Bara jag som tycker mobilsidan har blivit konstig ? ???? jag själv avvaktar med att testa efter att jag fick negativt bim -6. Har idag bim -2 och har varken mensvärk eller gravidsymptom, tror jag inte iaf. Det är så svårt att avgöra sådant när man inte har någon erfarenhet sedan tidigare :p

Svar på tråden Bim 24-26 mars 2018