Maramba skrev 2018-03-18 15:34:51 följande:
Hej, såg just din bild i "spökstreckstråden". Precis när jag skulle slänga mitt test så blev jag ändå lite osäker om det inte var nåt supersvart där, så blev tvungen att lägga upp där för att se om nån annan såg. Lite gripa efter halmstrån :)
Hade svårt att avgöra på din bild, har aldrig sett det testet förut så vet inte hur det ska se ut riktigt. Men jag tyckte nog kanske att jag anade nåt svagt. Mest till höger.
Håller tummarna för dig och om jag känner mig själv så kommer jag inte kunna hålla mig från att testa imorgonbitti. Hur länge har ni försökt?
Har tagit ny bild nu med annat ljus å då syns det lite tydligare.. men fortfarande osäker e ju rätt tidigt att testa än å det var med ett test som beställt från Wish faktiskt haha.
Jo griper efter allt just nu för alla symtom jag haft aldrig haft förut inte med mina 2 första gravididteter heller som blev 2 pojkar i resultat, dock Läääängesen dem är 13år och andra blir 11 till hösten haha.
Vi har försökt aktivt sen januari så ej försökt så länge faktiskt, dock hade jag mkt strul jan å början feb med hormonobalanser etc i kroppen.
Håller tummarna för oss alla i här inne och att vi plussar, verkar ju vara många som plussar just nu i Mars..lustigt nog.. ville ej posta testet här inne det blir så lång post då å tar upp mkt plats..lol
Jag kommr antagligen ej kunna hålla mig heller å testar säkert i morgon bitti.