Problem med nya Akvariet!
För 4 dagar sen fixade jag ett nytt akvarium på 250 liter. Som hade stått ett tag i källaren. Vi kontrollerade så silikonet va mjukt och fint. Vi hällde upp vatten och lät det stå för o se om det läckte( vilket set inte gjorde iallafall vad vi såg) så för 3 dagar sen fixade jag filter,växter,rot,sten allt förutom fiskar för att börja klimatisera akvariet men Igår efter att ha haft ner dom sista stenarna och flyttat tillbaka täckglas och lampan på akvariet.så kände jag på handduken som akvariet står på(akvariet står på en trä hylla med en stor handduk mellan hyllan o akvariet) och kände att på vissa delar av handduken så var det genom blött och på vissa andra delar var det lite blött och vissa delar var helt torra. Kan det ha droppat vatten ifrån mina händer eller glas skivan när jag lyfte det av o på? Är det kondensering som gjort handduken blöt eller är det en läcka? (Vattnet har sjunkit med ca 3 cm på 4 och en halv dag dock så har intr min redmoor rot sjunkit än) ifall de kan ha vart den som tagit vatten.snälla hjälp!