Obehaglig känsla i ollonet
För ca 1 månad sedan så började jag få en konstig pirrande i ollonet, det är svårt att förklara riktigt hur det känns.
Jag blev orolig och gick och gjorde en könssjukdomsundersökning, de kunde inte se något konstigt men lämnade givetvis prov ändå.
En vecka senare inget svar, då googlade jag vidare och tänkte att det kan nog vara urinvägsinfektion eller blåskatarr. Bokade tid på vårdcentralen som inte heller på första kollen hittade något. De lämnade in provet för odling, men nu avskrev dom detta och sa att inget var fel.
Jag har ju fortfarande samma obehag i ollonet, så igår kväll när jag skulle lägga mig så petade jag mig i navel och då märkte jag att det är precis samma känsla jag har i ollonet, förutom att när jag pillade mig i navel blev det mycket starkare.
Jag vet ju sedan många år tidigare att pillar jag mig i naveln så pirrar det i ollonet, men jag har inte kopplat detta till min nuvarande situation förrän igår.
Så efter mera googlande verkar detta vara halvvanligt att det pirrar i ollonet om man pillar sig i naveln. Verkar som om de har något med nervkluster att göra.
Nu när jag funderar på detta så kan jag komma ihåg att jag pillade mig i naveln för en månad sedan (i diskussion om detta med en vän) när detta uppstod.
Är det någon som har varit i liknande situation?
Är de någon könssjukdom ändå kanske?
Kan det vara så att de hänt något med någon nerv som "ligger på" lite hela tiden numera?