• Galaxen

6 dagar efter ägglossningen

Hej!

Under de senaste dagarna har jag känt en konstig känsla i livmodern, ungefär som när man varit kissnödig för länge så man får ont och riktigt svag mensvärk, väntar mensen efter 9 dagar ungefär.

Har 36,2-36,4 i vanlig temp och nu senaste dagarna har den pendlat från 36,9-37,3 har också uppsvälld mage, svårt att gå på toaletten (nr 2) och gasig mage. Känner mig trött och blir lätt arg och får lätt till gråt.

Idag kom också en vit mjölkaktig flytning.

Kan det vara graviditet tecken eller vad tror ni? :o

Tacksam för alla svar å all hjälp

• Svar på tråden 6 dagar efter ägglossningen
  • Anonym (Misse)

Du är säker på att ägglossningen inte varit nu istället för sex dagar sen?

Jag får nämligen EXAKT de symtom du beskriver när jag har ägglossning.

• Galaxen
    Anonym (Misse) skrev 2018-03-19 22:13:36 följande:

Du är säker på att ägglossningen inte varit nu istället för sex dagar sen?

Jag får nämligen EXAKT de symtom du beskriver när jag har ägglossning.

Jag borde haft ägglossning för 6 dagar sedan, går efter min kalender och hade ganska stark ägglossnings känsla och äggvite flytningar, så nästan säker men man vet aldrig.

Har försökt bli gravid ett tag nu och längtar verkligen, kan vara sken gravid också (har hänt för många gånger) men när jag tempat nu och haft 37,3 utan sjukdoms känsla så börjar man fundera lite.

Men kul att du skrev iallafall, tacksam för det! :)
  • Anonym (Misse)
    Galaxen skrev 2018-03-19 22:23:10 följande:

Jag borde haft ägglossning för 6 dagar sedan, går efter min kalender och hade ganska stark ägglossnings känsla och äggvite flytningar, så nästan säker men man vet aldrig.

Har försökt bli gravid ett tag nu och längtar verkligen, kan vara sken gravid också (har hänt för många gånger) men när jag tempat nu och haft 37,3 utan sjukdoms känsla så börjar man fundera lite.

Men kul att du skrev iallafall, tacksam för det! :)

Du verkar ju ha rätt bra koll så det kanske inte är ägglossning :) man kan ju få så mycket olika symtom som kommer och går så man blir helt knäpp, jag kände efter alldeles för mycket när jag försökte bli gravid och då tog det ändå bara två månader :)

Får hoppas på ett plus om någon/några veckor då :)
  • Galaxen
    Anonym (Misse) skrev 2018-03-19 23:22:30 följande:

Du verkar ju ha rätt bra koll så det kanske inte är ägglossning :) man kan ju få så mycket olika symtom som kommer och går så man blir helt knäpp, jag kände efter alldeles för mycket när jag försökte bli gravid och då tog det ändå bara två månader :)

Får hoppas på ett plus om någon/några veckor då :)

Kanske inte helt 100 men ändå rätt så bra :) ja men precis! Önskar det kunde gå så fort för mig också haha.

Tack så mycket! Hoppas jag med! :)
Svar på tråden 6 dagar efter ägglossningen