• höstmamma

Digital Test

Blödig sen i torsdags. Till och från, kan inte ringa gym då de inte gör något endå än. Tog ett vecko test. Gravid 2-3. (Är vecka 5+2) borde det inte stå 3+ på testet nu isf. Tänker hur jag ska försöka utesluta missfall.. mensvärk och hugg och dess blödningar dagligen.....! Blir galen att ej veta...

• Svar på tråden Digital Test
  • EpicNurse

Ensidig smärta? Blöder det som mens i mängd? Mer? Mindre?

~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • höstmamma

Nej inte ensidig men det maler ju på som mens verk och andra graviditeter jag haft är det mer molnfri lite dovare nu känns det mer som mens verk och hugger med..

• höstmamma

Jag har dock inte så mycket mens då jag har mens. Så svårt att säga. Men blödig så många dagar nu.

• jennie08

Har du symtom?

Helt plötsligt försvann alla mina symtom och jag tog då ett till digitalt test som fortfarande visade vecka 1-2. Då förstod jag att det var kört och dagen efter började jag blöda. Då var jag i vecka 6.

Jag har läst många trådar där man är orolig för att de digitala testerna visar fel och sen har allt gått bra. Att du blöder är ju däremot mindre bra. Är det flytningar eller riklig mängd? Klumpar? Brunt/rött?

• höstmamma

Inga klumpar , ingen kraftig mängd. Är på gyn nu och ska kolla då det molat extra mycket på ena sidan ...

• jennie08
    höstmamma skrev 2018-03-20 17:52:10 följande:

Inga klumpar , ingen kraftig mängd. Är på gyn nu och ska kolla då det molat extra mycket på ena sidan ...

Hur gick det?
  • höstmamma

Kunde inte stanna det tog sån tid för läkaren att lomma, väntade flera timmar. Så ska dit idag eller imorgon o kolla läget ..

Svar på tråden Digital Test