• Anonym (ja, hur är det??)

Förekommer sex på vårdavledningar

Hej hej!

Hamnade nyligen på ortopedavdelningen efter en olycka och blev kvar där i några dagar.

Hann tänka på mycket och undrar hur vanligt det är med sex mellan personal och patient?

En hunkig hockeykille låg på samma rum, en kille som säkert har lätt att få ligg.

Samtidigt fanns det några unga och snygga sjuksköterskor på avdelningen.

Kan det hetta till mellan patient och personal?

Kan en snygg och charmig kille som han få en hjälpande hand på kvällen när det bara är lite folk i rörelse på avdelningen?

Har sett på film att sådant händer. Sköterskan smyger en hand under täcket på patienten och "tömmer" honom. El. avsugning.

Man hör ju om sex på HVB-boenden och tänker att det även måste hända på sjukhus ibland, eller?

• Svar på tråden Förekommer sex på vårdavledningar
  • Smecker
    Anonym (ja, hur är det??) skrev 2018-03-21 20:50:31 följande:
    Nej, förstår jag såklart. Men alla dessa möten mellan människor, ni vet hur det är. Plötsligt hettar det till och kläderna åker av. Eller en snabb hand under täcket, sedan smyger sjuksköterskan ut som inget hänt...
    Anonym (Hm) skrev 2018-03-21 18:54:41 följande:

Det tror jag inte, under alla mina år i vården har det inte hänt

Alltås, det händer så mycket numera.

Vad exakt får sjuksköterskan ut av det där?

Ja helt rätt, det händer så mycket numera. I konstiga människors fantasier.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
    Smecker skrev 2018-03-21 21:31:29 följande:
    Vad exakt får sjuksköterskan ut av det där?

Ja helt rätt, det händer så mycket numera. I konstiga människors fantasier.
    Tänker på alla interner som blivit tillsammans med fängelseprästen, kuratorn eller annan personal när de suttit inne.

Där har det säkert knullats på otillåten grund.
    Och sånt måste väl också hända inom vården?
  • Smecker
    Anonym (ja, hur är det??) skrev 2018-03-21 21:41:22 följande:
    Tänker på alla interner som blivit tillsammans med fängelseprästen, kuratorn eller annan personal när de suttit inne.

Där har det säkert knullats på otillåten grund.
    Och sånt måste väl också hända inom vården?
    Alla två? Eller var det tre?

Självklart händer det i vården, det vet väl alla som sett porrfilm någon gång. Och en random rörmokare får man tag på inom en halvtimma.
  • Anonym (anonym 2)
    Anonym (ja, hur är det??) skrev 2018-03-21 20:50:31 följande:
    Nej, förstår jag såklart. Men alla dessa möten mellan människor, ni vet hur det är. Plötsligt hettar det till och kläderna åker av. Eller en snabb hand under täcket, sedan smyger sjuksköterskan ut som inget hänt...
    Alltås, det händer så mycket numera.

Det är bara de pensionerade sköterskorna som jobbar extra som gör detta det är ju enda chansen att åter få komma nära unga hunkar.
    Anonym (anonym 2) skrev 2018-03-21 21:57:47 följande:
    Det är bara de pensionerade sköterskorna som jobbar extra som gör detta det är ju enda chansen att åter få komma nära unga hunkar.
    Jo, jag vet hur sugna mogna kvinnor är på unga killar.
    Smecker skrev 2018-03-21 21:45:35 följande:
    Alla två? Eller var det tre?

Självklart händer det i vården, det vet väl alla som sett porrfilm någon gång. Och en random rörmokare får man tag på inom en halvtimma.
    Såklart det kan hända överallt. En tjejkompis låg med mäklaren som sålde hennes hus. Och ja, i huset som skulle säljas.
  • Anonym (Ett telefonnummer betyder inget egentligen)
    Anonym (.) skrev 2018-03-21 20:28:53 följande:

Känner en kille som fick telefonnummer till en sjuksköterska efter en visit. Men nej, regelrätt sex tror jag är extremt ovanligt

Bara för att man får ett telefonnummer betyder ju inget. Man behöver inte agera bara för ett telefonnummer. Att kärlek förekommer på sjukhus är ju känt då 24 procent av läkarna gifter sig med varandra. Men sex är nog väldigt ovanligt på sjukhus. Och det hinner man inte med heller. Det förekommer bara i tv-serier. Man kan ju dejta efter arbetstid. Men flört och förälskelse förekommer på sjukhus.
  • Smecker
    Anonym (ja, hur är det??) skrev 2018-03-21 22:06:13 följande:

Såklart det kan hända överallt. En tjejkompis låg med mäklaren som sålde hennes hus. Och ja, i huset som skulle säljas.

Såklart. En tjejkompis kusins barndomskompis brylling låg med pizzabudet. Och ja, i pizzakartongen som levererades.
    Smecker skrev 2018-03-21 22:23:42 följande:
    Såklart. En tjejkompis kusins barndomskompis brylling låg med pizzabudet. Och ja, i pizzakartongen som levererades.
    Jag är helt allvarlig med vad jag berättade. De hann träffas några gånger och blev lite kåta på varandra redan 1:a gången.
  • Anonym (anonym 2)
    Anonym (ja, hur är det??) skrev 2018-03-21 22:06:13 följande:
    Nu är det ju så att de patienter som är sängliggande är i sängen för att de inte klarar av sitta upp och då inte ens kan gå till toaletten så de där snabba händerna under täcket är för att lägga under bäckenet eller kolla att de inte behöver bytas blöja.
Svar på tråden Förekommer sex på vårdavledningar