• ghghhghggh

    Vad göra åt sådana som vägrar inse fakta.

    Vad göra åt sådana som vägrar inse fakta.
    Flera narcissister jag vet om har mindre underhudsfett osv.
    Men jag är normalvikt och har gymmat 1 år längre än dem.
    Och jag kan bryta varenda ben i deras kroppar om de så vill det. 
    de står då helt försvarslösa och inga "fina ögon" eller "rätt på småsaker" liknande kan hjälpa dem tyvärr. ALLA SOM INTE LÅTER MIG VARA ÄR NARCISSISTER. de är ofta losers som völjer att gå på mig. och de brukar vara sånna losers att jag inte ens behöver säga till dem.  men som är de så kallad "vinners" kan jag hålla fast dem enkelt. de som har hög status alltså inte vill tävla med mig brukar ignorera mig helt för de har inget ärende till mig liksom. 

    Snart ska jag flytta och narcissister verkar bara där de är.
    men de vet inte att styrka är viktigt också även som tjej. tjejer måste jobba ännu mer. 

    problemet är att dessa äckliga narcissister försöker klaga på mina betyg hela tiden. de säger varje dag såhär: dina betyg är dåliga blablabla. Det hade räckt ifall de sa de en gång men nu säger de det varje dag det börjar bli riktigt tröttsamt. 
    Jag motbevisar ofta dem med fakta med den faktan hjälper bara en dag sen börjar de gagga sig igen.

    så vad göra åt sådana som vägrar inse fakta???!!!!


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-03-21 11:02
    obs edit: de narcissisterna som är såkallade "vinners" kan jag hålla fast eller skrämma eller liknande. Men direkt efter blir de ännu mer narcissista och vägrar inse logiken bakom.

    Hade de låtit mig vara hade de givetvis varit normala men nu låter de mig inte vara....

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-03-21 11:03
    Det är tyvärr först när de låter mig vara som man kan prata om mina brister.

  • Svar på tråden Vad göra åt sådana som vägrar inse fakta.
Svar på tråden Vad göra åt sådana som vägrar inse fakta.