Inlägg från: Anonym (Annamia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Annamia)

Herregud. Fy denna känslan

Hej! Har druckit cociliana i flera veckor pgr av bröstet revben och lunginflammation . Läkaren sa inget om beroende utan skrivit ut x flera .... tror jag iaf druckit 2 stora flaskor.

Nu har jah inte använt de på några dagar och mår pyton rent ut sagt. Va skall man göra ? Blir så rädd för känslorna I kroppen . Är ju beroende säkerligen av detta nu.

Nån mer erfarenhet ?

Tacksam för svar

• Svar på tråden Herregud. Fy denna känslan
  • Anonym (Annamia)

Vad innebär det ?

• Anonym (Annamia)

Jag har inte blivit snurrig i huvudet ? Har blivit trött till kvällen men inte påverkad. Jag förstår väl att den kan vara beroendeframkallande men så klart inte på så här kort tid !! Ingen sagt nånting. Jag litat fullt ut på läkarna .

Fick tabletter emot smärtan ibörjan. Men dem använde jag två dagar bara. Så inte mer.

Nej?

Har inte illamående. Känner mig mest orolig i kroppen på nått vis. Trött och vill mest bara sitta still. Är de samma ?

Kanske är att jag börjar bli sjuk då?

• Anonym (Annamia)

Tack!!! Nej jag har inte tagit mer :)

Hostar inte så mycket nu.

Hur länge sitter det i ?

Känns milt ändå nu när jag läst på lite om ? cold turkey?

• Anonym (Annamia)

Klyban, Nej kanske 5-6 v. inte mer. ca 25-30 ml om dagen max. 
    ok. då hoppas jag de är borta snart då :) känns okej idag faktiskt . lite öm i kroppen men inget annat =) Vad skulle man mer kunna få? 
    men jag antar de redan hade kommit nu då? 

Tack för era svar, va snällt ! 

ps.. läste tråden du trodde var jag... den tjejen ( antar de är en tjej då hennes alias var annapanna .... ) hade ju haft flera månader mer och helt annat . PUH !

• Anonym (Annamia)

Tack !! Va snällt av dej att svara ! Uppskattas :)

Jag mår nog ganska bra , lite segare än vanligt, så antar du har rätt i tid :)

Ja tack, skall tänka på det. Likaså alltid fråga läkare .... undrar så bara varför hon inte sa nått . Eller apoteket. Enbart att jag inte skall köra bil.

Ha en go forsatt dag !

• Anonym (Annamia)

Theralen har jag fått för sömnbrist ? Är de en farlig medicin ? Står iaf inte beroendeframkallande Haha förlåt men du verkar påläst

Svar på tråden Herregud. Fy denna känslan