Den stora ROSENROT-tråden
Någon mera som provar denna cykeln? Är på äl+3 och väntar med spänning! Körde RR+Bisolvon :D
Någon mera som provar denna cykeln? Är på äl+3 och väntar med spänning! Körde RR+Bisolvon :D
Jag provar för första gången denna månad med RR och bisolvon. Är på äl +11 och väntar också med spänning! :)
Jag har tatt RR och bisolvon denna cykeln. Är på Äl +4. Kommer ta ett test på Äl +9 och sen ett på BIM. Hoppas så på att det ska ta sig denna månaden
Jag känner mig precis som vanligt. Inget speciellt och ägglossningen va som vanligt också. kände lite lätt obehag, lite svullen över livmodern men annars inget konstigt. Den kändes inte starkare som vissa säger att den ska göra. Hur känner du dig mot hur du brukar?
När har du BIM? hur stor dos RR har du tagit om dagen?
Idag kom mensen.
Detta var vårt 6e försök efter spiraluttag till syskon.
Har nu beställt hem rosenrot som jag börjar med idag!
Hoppas kunna plussa nu i februari!!
Är det någon i tråden som upplevt att ni fått mycket starkare PMS av att äta rosenrot?
Jag är både super irriterad och super känslig och börjar nästan gråta av ingenting och mina bröst tar kål på mig. De är inte bara ömma när jag rör dem utan det hugger och ilar i dem hela dagarna och det blir bara värre för varje dag som går. De började va ömma vid äl men har, som sagt, blivit mkt värre.
Har bim på fredag el lördag och har inte haft såhär tidigare. Tog ett test idag och det va negativt så är nog inte gravid.
Detta är första gången jag testar rosenrot, och har läst att man endast ska äta det fram till ägglossning. Runt CD13 fick jag, vad jag tror, ägglossningssymtom. Har testat med ältester sedan CD10 och är nu på CD17 utan positivt resultat och fortsätter ta en tablett per dag. Är rädd att jag missat ägglossningen på testerna, skulle ni fortsatt med rosenrot eller slutat med dem för denna cykel?