Den stora ROSENROT-tråden
Idag kom mensen.
Detta var vårt 6e försök efter spiraluttag till syskon.
Har nu beställt hem rosenrot som jag börjar med idag!
Hoppas kunna plussa nu i februari!!
Idag kom mensen.
Detta var vårt 6e försök efter spiraluttag till syskon.
Har nu beställt hem rosenrot som jag börjar med idag!
Hoppas kunna plussa nu i februari!!
Då kör vi andra kuren med rosenrot. Mensen kom idag och 3 dagar för tidigt :( jag känner bara hur mycket detta tar på psyket så denna gång kommer jag inte köpa äl test eller graviditetstest alls, kommer mysa varannan dag och gå på äl sekret så jag kan sluta med rosenrot i tid :) annars äter jag också omega 3, gravidtabletter, folsyra, järn, d-vitamin, magnesium. Blir till ett tredje försök nu men tror min kropp varit för stressad för att kunna bli gravid samt att mensen nu kom tidigare dock kan det ha varit rosenrot också som kortat ner! Men kommer inte vara så aktiv här just för att koppla bort och tänka på annat. Hör av mig när det börjat närma sig bim vilket borde vara i slutet på feb.
1 eller 2 tabletter per dag. Vad kör ni på?
Eller vad rekommenderar ni?
Jag var alltid haft en regelbunden cykel.
Äl på dag 12 och mensen kommer på äl+14
Kör på rosenrot forte.
Jag tog 2 x 200g rosenrot om dagen och 1 bisolvon. Men vet inte än om det funkat eller inte. Har BIM tisdag eller onsdag nästa vecka.
Kanske småäcköig fråga haha. Men började med rosenrot för 9 dagar sedan.
Har ju haft diarré i 2 dygn. Inga andra symptom förutom extra trött.
Kan det vara biverkning av rosenrot? Ärlig ätit förut?
Någon som varit med om samma?
Jag har IBS så min mage är aldrig "normal" så vet tyvärr inte vad som beror på vad. Men generellt är jag inte sämre än vad jag brukar vara.
Testa att hålla upp med RR i några dagar och se om det blir bättre? Om du blir bättre så är det troligen att magen och rr inte går bra ihop.