Är min kille inte över sitt ex? Dålig känsla
Vart tsm med min kille några mån o behöver råd.
Har precis fått veta att han kontaktat sitt ex och nämnt en grej om en artist de sett gemensamt på konsert, inga frågor och det var ingen lång text men ändå. Hon svarade artigt tillbaka och såvitt jag vet har de ingen konversation nu.
Men. Hon gjorde slut med honom ganska abrupt och jag vet i efterhand att han var rätt knäckt efter detta och bara någon vecka efteråt började han uppvakta mig och var snabb me o fråga om vi skulle bli tsm offentligt, jag märkte också att han lade upp grejer vi gjorde på FB offentligt och liksom överdrev allt... och gör fortf, ungefär som att han vill att hon ska se? Han använder också uttryck som man tydligt kan se kommer från henne. Tänkte först att de var romantiskt och spontant men känner i efterhand att jag är ett rebound?
jag vet också att han har en spellista på Spotify från tiden med henne och grejer de gjorde och han har inget sånt med mig och låtarna handlar utan tvekan om henne. När han gjort nya spellistor så handlar det mycket om olycklig kärlek, still got the blues typ.
Han hade också dom två som omslagsbild men har aldrig visat upp mig på samma sätt fast vi vart tsm längre nu.
Har också fått veta att han kontaktade henne medan vi precis börjat dejta men som hon aldrig svarade på ungefär som att dubbelkolla om hon verkligen inte var tillgänglig innan han gick vidare me mig o nu känns det som han gör det igen med o ta ny kontakt alldeles nyligen. Vi har en gemensam nära vän som känner både honom o mig o henne men jag känner inte henne alls o såvitt jag kan se har hon ingen ny kille. Är jag nojig?