Jag är så JÄVLA trött på att städa ihjäl mig..
Kan man bli frisk från städmani? Vad gör man? Hur många gånger jag går och lägger mig med en smutsig spegel/slask/tvättställ eller dusch/badkar på ett år kan räknas på en hand.
Jag blir på dåligt humör om det inte är städat hemma. Har jag städat och sambon varit själv hemma några timmar och lämnat disk eller inte plockat undan efter sig kan jag känna mig gråtfärdig.
När mina barn får ta hem kompisar beror på om jag har hunnit städa eller inte, är det stökigt och det ska komma folk får jag nästan panik.
När jag är hos kompisar och sitter på toaletten kan jag syna och nästan bli tjutfärdig och tänka att jag önskar att jag kunde ha det lite skitigare men jag kan verkligen inte se bort ifrån det.
Häromdagen När jag låg hemma och hade feber och solen sken in fick jag panik och var tvungen att skura fönsterna.
Mitt ex gjorde delvis slut med mig pga detta och min nuvarande sambo börjar med tröttna..
Jag klarar inte av att ha minsta smuts eller damm på tvättstället i badrummen och torkar av dom varje dag. Kvällarna slutar alltid med att han hinner somna i soffan eller gå och lägga sig innan jag har styrt klart och det har alltid varit så.
Jag önskar att jag bara kunde släppa allt men jag kan inte det..
Vet inte om det sjukaste är själva problemet eller att jag vet att det ÄR så sjukt och vill ändra mig men absolut inte kan det...
Dom få gångerna jag är hemma från jobbet för jag är sjuk eller vabar passar jag såklart på att rensa/storstäda, knappast ligga hemma och faktiskt vara sjuk... så less på detta så jag spyr...
Har jag bokat in något med kompisar kan jag ställa in om jag inte hunnit städa. Oftast ser jag till att boka saker så jag alltid hinner hem och städa innan. När jag går hemifrån vill jag helt enkelt ha det städat och snyggt, även på morgonen. Får panik att lämna det stökigt...