• Anonym (Äckligt)

Blir äcklad av min kille när han går ner på mig

Min kille tjatar på att få gå ner på mig, jag lät honom göra det i början några gånger för att jag tycker om det vanligtvis.

Men alltså när han gör det blir jag SÅ äcklad! Han gör liksom slurpande äckliga slemmiga ljud när han slickar! Och breder ut fittan med fingrarna så att han ska se vart klitoris är. Och ?dyker in? och slickar för kung o fosterland. Sen när han är klar kommer han och ska kyssa mig när han har fullt med fittsaft i skägget, helt blött! Så äckligt!

Jag vet inte om jag någonsin kommer att tycka om att bli slickad igen, tänker bara på hans ljud o blir avtänd DIREKT!

Va ska jag göra? Det är jättetaskigt att säga ?hörru, jag blir jätteäcklad av dig när du går ner på mig?.

• Svar på tråden Blir äcklad av min kille när han går ner på mig
  • Anonym (Amalia)

Som en skräckfilm..?

• Anonym (Berätta)

Berätta hur du vill ha de? Han kan ju inte veta om du inte säger något.

• Pentra

Om du sköter din intimhygien så är det inte ett dugg äckligt att bli kysst direkt efter han gått ner på dig. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (Hm)

Han tycker ju om det, det är ju därför han låter sådär och dyker in. Min sambo gör likadant och jag tycker det är assexigt, för det visar att han älskar att göra det och det får mig att känna mig otroligt sexig! Se det som en komplimang istället att han älskar att slicka dig. Njut istället för att bli äcklad..

• Anonym (Humor)

Säg hur du upplever det utan att göra han till problemet. För han är inte problemet. "Asså förlååt men de där ljuden, jag klarar inte av dem! Hehe" så låter han antingen bli eller gör något åt det.

• Trent
    Pentra skrev 2018-03-24 16:37:34 följande:

Om du sköter din intimhygien så är det inte ett dugg äckligt att bli kysst direkt efter han gått ner på dig. ... Med vänlig hälsning, Pentra

Läste du ens vad hon frågade om?
  • Anonym (Linda)

Hade samma problem med min kille, blev så sjukt äcklad av att han kom upp mellan benen helt blöt på hakan och skägget och skulle kyssas. Uäsch!

Han sa alltid hur gott jag smakade och hur fräsch jag var, det spelar ingen roll jag vill ändå inte känna min egen smak!!

Ett ex ville helst inte ge oralsex och jag förstod honom fullt ut och tyckte ärligt talat det va skönt att slippa.

Jag har inga problem att ge oralsex på en man för det är inte sådär blött och kladdigt (ja om han inte kommer men det kan man åtminstone välja om man vill förtsätta eller sluta innan han gör) men vill helst inte få oralsex.

Även om det är skönt gör äckelkänslan att jag inte kan njuta av det utan bara bli totalt avtänd. Blött och sen smaka på mig själv, ugh nejtack.

• Anonym (Anonym)

Ha ha ha! I åratal var skägg den fulaste frisyren jag kunde tänka mig, och jag skulle aldrig kunna tänka mig att ha sex med en man med skägg! Såg alltid för mig ett skägg, plaskblött av kallnad fittsaft. Burr! Tänkte jag.

Har nu ändrat åsikt, SÅ många snygga män med skägg! Har inget emot det längre, tvärt om - jättesnyggt!!!

MEN undrar fortfarande hur ni skäggiga killar sköter själva fittslickandet, och vad ni känner inför blött skägg så att säga.

Ps. Den snyggaste mannen jag vet har skägg

Svar på tråden Blir äcklad av min kille när han går ner på mig