• Anonym (Kaffedraken)

    ''Var inte rädd för att ta för dig/få det du vill ha'' - Ett tips som verkligen fungerar?

    Jag är tokig i en kvinna som jag verkligen inte vill vara obekväm med. med tidens gång, får jag känsla av att hon enbart är blyg. Något som fick mig att misstolka att hon är ovillig, vilket gjorde mig smått blyg också i hennes närvaro.

    Men samtidigt finns det en annan del hos mig, som bara säger åt mig att låta henne vara.

    Exempelvis så är det en tips i mig som säger åt mig att överraska henne och besöka hennes skola. Medan den andra säger att det kan bara väcka obehag, eftersom jag då ''stalkar'' henne.

    Jag kollar på mitt egna perspektiv och jag hade egentligen bara blivit glad vid sådana överraskningar. Bara att någon tänker på mig så skulle jag kanske per automatik tycka om personen, eller åtminstone inte alls ha något problem med sådan överraskning och hade gärna umgåtts/samtalat med personen om det nu var människans önskan.

    Hela tiden är det någonting i mig som bara stoppar mig vid att jag skall ''Ta för mig'' - För det är bara attraktivt med sådant.

    Men är det verkligen det?

    En man som är bestämd med att ''Få det som han vill ha''. Liksom, besöka en kvinna, ringa en person och om och om igen meddelar personen om att träffats och så vidare. Det låter ju bara galet i mina öron.

    Eller?

    Kvinnor, ni får gärna tipsa om hur en man skulle göra för den bästa bekvämligheten för er, för att få ut er.

    Tack för eran svar!

  • Svar på tråden ''Var inte rädd för att ta för dig/få det du vill ha'' - Ett tips som verkligen fungerar?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Du har gjort typ 5 trådar om detta problem och problemet är att du är intresserad av att ligga med henne medan hon ser dig mer som en killvän.

    Sluta analysera börja respektera.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Så syftet är att kommunicera så föreslår jag att du går linan ut säger det du ska och sedan drar du dig tillbaka om det blir något tvekande.

Svar på tråden ''Var inte rädd för att ta för dig/få det du vill ha'' - Ett tips som verkligen fungerar?